مجتمع پتروشیمی زنجان افتتاح می‌شود

استاندار زنجان گفت: در سفر هیات دولت به استان ۱۷۷ طرح تصویب شد که در حال حاضر ۶۷‌درصد آنها در حال اجراست و تا پیش از پایان سال، وضعیت این پروژه‌های با ابلاغ متمم بودجه روند بهتری خواهد یافت.

به گزارش «ایسنا»، قوام نوذری از آغاز عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی زنجان خبر داد و گفت: هیات موسس این مجتمع مشخص شده و بیش از ۲۰۰هکتار زمین از مردم منطقه برای آن خریداری شده‌است.

وی با اشاره به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان، اظهار کرد: در این سفر ۲۱۶ پروژه با اعتبار ۳۳۸‌میلیارد ریال تصویب شد که هم اکنون ۹۵‌درصد آنها به بهره‌برداری رسیده و بقیه نیز در مراحل پایانی است. استاندار زنجان تعداد پروژه‌های در دست اجرای استان را ۱۲۴ پروژه در غالب ۴۳۳ طرح استانی اعلام و عنوان کرد: زنجان سومین استان از لحاظ جذب اعتبارات تخصیص یافته در کشور است و پروژه‌های عمرانی استان نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است. وی با اشاره به اینکه سرقت مسلحانه اخیر در بازار زنجان نگرانی‌هایی را در استان ایجاد کرده بود، افزود: با همکاری مجموعه شورای تامین استان، بسیج و نیروی انتظامی و دادگستری، طی ۴۴ روز، اعضای این باند سرقت دستگیر شدند.