استان ایلام یکی از استان‌های کشور است که در ناحیه‌ای کوهستانی و نیمه‌گرم قرار گرفته است. هرچند این استان در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی و... قدمتی دیرینه دارد، اما متاسفانه از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی از رشد مناسبی برخوردار نبوده است و اکثر مردم به دلیل همین امر اوقات فراغت خود را در منزل سپری می‌کنند.

از آنجا که این استان دارای استعدادهای بکر و فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف است یکی از کارآفرینان برتر این استان توانسته با تاسیس و راه‌اندازی اولین پارک بادی استان به نام سرزمین لاله‌ها تاحدودی اوقات فراغت آنها را پر کند.فلکناز هوابیسگی درباره طرح خود گفت: نبود امکانات تفریحی و رفاهی، اجرای یک مرکز تفریحی در استان مثل پارک بادی را ضروری نشان می‌داد و با مطالعاتی که انجام گرفت کار با سرمایه‌ اولیه حدود ۲۰۰میلیون ریال و با فروختن منزل مسکونی خودم اجرا شد.

وی با بیان اینکه این پارک مخصوص کودکان و نوجوانان است، افزود: یکی از ویژگی‌های این طرح این است که کودکان فقط با ارائه یک بلیت تا زمانی که خودشان خسته شوند، می‌توانند از امکانات این پارک استفاده‌ کنند.این پارک در زمینی به مساحت ۵۰۰متر مربع راه‌اندازی شده و برای هر مترمربع آن هزار و ۷۰۰تومان به شهرداری اجاره داده می‌شود.هوابیسگی، یکی دیگر از ویژگی‌های طرح را فعالیت در چهار فصل سال دانست و گفت: این برخلاف پارک‌های دیگر است که فقط در دو فصل فعال هستند.وی در پاسخ به این پرسش که آیا از تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در این طرح استفاده کرده یا خیر، گفت: از محل این طرح، ۳۰میلیون تومان وام دریافت کرده‌ام. این کارآفرین نمونه در مورد تاثیر ارائه تسهیلات بنگاه‌های زودبازده گفت: ارائه این تسهیلات علاوه بر اینکه زمینه فرصت‌های شغلی را فراهم می‌کند به تولید هم کمک می‌کند، ولی شرایط پرداخت باید به گونه‌ای باشد که در پیچ و خم اداری گرفتار نشود.وی افزود: از دیگر اشکالات این طرح سندی است که برای بازپرداخت آنها باید به وثیقه گذاشت. این عوامل باعث می‌شود تا کارآفرین نتیجه مطلوبی از طرح‌های ارائه شده نگیرد.هوابیسگی گفت: کارآفرینی یعنی ارائه و خلق یک ایده جدید که با قابلیت اجرا نیز همراه باشد. در آینده به فکر تاسیس یک پارک تفریحی به شکل پارک سرزمین عجایب تهران در ایلام هستم که با راه‌اندازی این طرح علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می‌توانند از امکانات پارک استفاده کنند.