دنیای اقتصاد ـ کرمان ـ مرجان ضیایی: مدیر عامل شعب بانک صادرات استان کرمان در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» از آغاز اجرای طرح اعطای تسهیلات و ارائه خدمات ویژه به نخبگان فرهنگ و هنر استان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد انگیزه در فعالان عرصه فرهنگ، از سوی شعب این بانک به تلاشگران و چهره‌های ماندگار فرهنگی و هنری استان، تسهیلات و خدماتی متفاوت ارائه می‌شود.

بهمن ابراهیمی افزود: این طرح برای نخستین بار در کشور و استان کرمان در حوزه بانک صادرات به اجرا درآمده است. وی ادامه داد: اجرای این طرح به پاس قدردانی از زحمات هنرمندان برجسته استان کرمان است که با همه محدودیت‌ها، چهره‌ای شاخص و تحسین‌برانگیز از خود به نمایش گذاشته‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: با اجرای این طرح، بانک صادرات کرمان در جهت تسهیل شرایط استفاده از خدمات متنوع بانکی به نفع جامعه شامخ هنری و فرهنگی استان کرمان گام برداشته است. وی خاطر نشان کرد: پیشکسوتان فرهنگ و هنر استان می‌توانند با مراجعه به شعب مرکزی بانک صادرات در شهرستان‌ها از جزئیات این طرح با خبر و ضمن انطباق آن با نیازهای خود از امکانات در نظر گرفته شده بهرمند شوند.

وی بیان کرد: سرعت دادن به خواسته‌های معقول از طریق تعدیل مراحل اداری رایج، حذف بعضی از استعلامات زمان‌بر و قبول اظهارات خود متقاضی به عنوان اطلاعات صحیح و پذیرایی ویژه در واحدهای VIP بانک از خدمات دیگری است که بانک به این افراد ارائه می‌دهد.