دنیای اقتصاد، زنجان، اسدالله قربان‌زاده: مدیرعامل شرکت سیم و کابل نور زنجان با تاکید بر افزایش ریسک‌پذیری مدیران کل اداره‌های مرتبط با صنایع همچون تامین اجتماعی و اداره امور مالیاتی استان گفت: کارشناسان این اداره‌ها به‌دلیل آشنا بودن به جزئیات قوانین در تصمیم‌گیری اختیار تام دارند و مدیران هیچ نقشی در این موارد ندارند.

صمد یوسفی اصل در حاشیه مراسم افتتاح فاز۲ شرکت سیم و کابل نور زنجان با تاکید بر حمایت روشن دولت از صنعتگران گفت: تا زمانی که بانک‌ها، اداره امور مالیاتی و تامین اجتماعی استان رویه خود را برای حمایت از واحدهای صنعتی تغییر ندهند، زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی به فراموشی سپرده خواهد شد. صنعتگر نمونه استان با اشاره به تامین مواد اولیه شرکت‌های حوزه سیم و کابل در داخل کشور اظهار کرد: PVC و مس مورد نیاز از شرکت‌های تولیدی داخل کشور تامین می‌شود و هیچ‌گونه وابستگی به سایر کشورها نیست.

وی در ادامه درباره افتتاح فاز جدید شرکت سیم و کابل نور زنجان واقع در شهرک صنعتی علی آباد گفت: این فاز با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان با هدف تولید انواع سیم‌های افشان، مفتولی و مخابراتی و ظرفیت اشتغالزایی۴۰ نفر راه‌اندازی شد. به گفته یوسفی اصل محصول تولیدی این شرکت به کشورهای افغانستان، عراق و ارمنستان صادر می‌شود و در استان‌های کشور از سوی نمایندگان شرکت به فروش می‌رسد.