دنیای اقتصاد، شهرری، روح‌الله حسین‌زاده: با حضور معاون امور عمرانی استانداری تهران، بهره‌برداری از سه طرح عمرانی در کهریزک آغاز شد. روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی خیابان بهشتی از میدان آفتاب تا سه‌راه هاشمی‌نژاد، تعریض، زیرسازی، جدول‌گذاری و روکش آسفالت خیابان مصطفوی حدفاصل چهارباغ تا پاسداران و بازسازی و توسعه فاز اول بوستان امام حسن(ع) کهریزک از این طرح‌ها بود.

در این مراسم حسن کریمی، معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: اقدامات عمرانی مناسبی در کهریزک انجام شده است ولی با توجه به جمعیت و موقعیت این شهر تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی در پیش داریم. وی اظهار کرد: عملکرد عمرانی مسوولان این شهر قابل قبول است ولی با توجه به نیازهای این منطقه طرح‌های عمرانی اجراشده کافی نیست. رامین عربی، شهردار کهریزک نیز با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های تکمیل شده گفت: خیابان مصطفوی و خیابان بهشتی طویل‌ترین و پرترددترین معابر شهر به شمار می‌رود که بهسازی و روکش آسفالت این دو معبر بازخورد موثری در ایجاد رفاه شهروندان و جلب رضایتمندی آنها داشته است.

وی اعتبار طرح آسفالت و ساماندهی خیابان مصطفوی را ۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این طرح از اسفند سال ۹۳ آغاز شد و اردیبهشت سال جاری در قالب چند فاز به اتمام رسید. به گفته شهردار کهریزک، بازسازی و توسعه فاز اول بوستان امام حسن(ع) واقع در شهرک امام حسن(ع) که به نام جانباز سرافراز «علی‌اکبر پاک‌نهاد» نام‌گذاری شده است نیز ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته که در بازه زمانی ۴ ماهه به اجرا درآمده است. وی در ادامه به ضرورت اجرای طرح عمرانی و ترافیکی خیابان بهشتی اشاره کرد و گفت: این معبر به عنوان شاهراه اصلی شهر با اعتبار کمکی شهرداری تهران مورد عملیات روکش آسفالت، زیرسازی و نصب سرعت‌گیر قرار گرفته است که هزینه اقدامات عمرانی طرح ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.