منصوریان دستیارموقت کرش
علیرضا منصوریان مربی پیشین، تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان دستیار کارلوس کرش انتخاب شد.

کفاشیان در این مورد گفت: از آنجایی که منصوریان یک ماه دیگر با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد از او در کنار کرش استفاده خواهیم کرد و پس از پایان قراردادش این کرش است که در مورد ادامه همکاری با وی نظر خواهد داد. با این حال ما در قرارداد قید کرده ایم که یک مربی ایرانی باید در کادر فنی باشد.

معرفی 2 نامزد رسمی ریاست فیفا
با وجود اعلام قبلی رسانه‌ها از اسامی ثبت‌نام شده، نام ۲ نامزد شرکت‌کننده در مبارزات انتخابات ریاست فیفا رسما اعلام شد.روابط عمومی فیفا با ارسال نامه الکترونیکی به کاربران عضو این سایت قبل از انتشار رسمی این خبر در سایت اصلی خود نام جوزف اس. بلاتر از سوئیس و محمد بن همام از قطر را به عنوان نامزدهای اصلی حضور در مبارزات انتخاباتی منتشر کردند. مراسم انتخابات ریاست فیفا اول ژوئن ۲۰۱۱ (یازدهم خرداد ماه) در شصت‌ویکمین کنگره فیفا برگزار خواهد شد.

گلزنی نکونام و شکست اوساسونا
تیم فوتبال اوساسونا در خانه خود مقابل تیم دوم پایتخت تن به شکست 3 بر 2 داد.در دومین شب از هفته سی‌ام لالیگا اسپانیا، شاگردان مندیلیبار با نتیجه 3 بر 2 برابر آتلتیکومادرید شکست خوردند تا اوضاع نماینده اول پامپلونا بار دیگر بحرانی شود. در این دیدار سولا 31 و جواد نکونام (پنالتی 80) برای اوساسونا گلزنی کردند و گل‌های آتلتیکومادرید را دیه‌گو داسیلوا کاستا در دقایق 38 و 60 و 63 به ثمر رساند. خوسه آنتونیو ریس از آتلتیکومادرید در دقیقه 70 یک پنالتی را از دست داد.

سرمربی شاهین انتخاب می‌شود
حشمت‌الله مهاجرانی، مدیر فنی تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان اینکه تاکنون نام هیچ مربی برای هدایت این تیم قطعی نشده است، از مذاکره مدیرعامل این باشگاه با اکبر میثاقیان، فرهاد کاظمی، محمد حسین ضیایی و بیژن ذوالفقارنسب خبر داد. هدایت تیم فوتبال شاهین بوشهر را پیش از این حمید استیلی برعهده داشت که به علت تالمات روحی ناشی از درگذشت ناگهانی برادرش از ادامه همکاری با تیم شاهین بوشهر کناره‌گیری کرد.