گوشی هوشمند ضد آب با دو صفحه نمایش

ساخت گوشی هوشمند امروزه در میان همه تولیدکنندگان تلفن همراه باب شده و تولیدکنندگان به فکر ساخت گوشی‌هایی افتاده‌اند که شکل و شمایلی متفاوت از سایر گوشی‌ها داشته باشد. از این رو فوجیتسو گوشی جدیدی تولید کرده که دو صفحه نمایش دارد و ضد آب است. گوشی جدید فوجیتسو فقط در حد نمونه اولیه ساخته شده و از سیستم‌عامل سیمبیان پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری گوشی هم مبتنی بر دسترسی به سرویس‌های شبکه اجتماعی است و به کاربران امکان دسترسی به وب سایت‌هایی مثل فیس‌بوک و توییتر را می‌دهد.

در این گوشی امکان جداسازی تجارب شخصی و اجتماعی را در دو صفحه نمایش برای اینکه خواندن و تعامل با اطلاعات ساده‌تر باشد امکان‌پذیر است.

این گوشی تاشو است و صفحه نمایش دوم جایگزین صفحه کلید سنتی و الفبایی و شماره‌ای شده است. البته از هر دو صفحه نمایش به جای یکدیگر می‌توان استفاده کرد و کاربران می‌توانند این صفحات را شخصی‌سازی کنند.

به‌علاوه این گوشی هوشمند مفهومی فوجیتسو امکان استفاده از دو صفحه نمایش را به عنوان یکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت همچنین درصدد است نسخه آندرویدی این دستگاه را در قالب یک تبلت راهی بازار کند.

در طول کنگره جهانی موبایل بارسلون شرکت فوجیتسو از فناوری جدیدی رونمایی کرد که به استانداردی برای گوشی‌های تلفن همراه تبدیل شود.

این استانداردها شامل IPX۵/۷/۸ و IP۵X است که گوشی‌های تلفن همراه را در برابر آب و رطوبت و گردوغبار مصون می‌کند، بنابراین همه دارندگان گوشی‌های تلفن‌همراه نگران آسیب دیدن گوشی خود نیستند.

این استانداردها همچنین به کاربران امکان می‌دهد که فعالیت‌هایی همچون ماهیگیری یا کوهنوردی نگران گوشی خود نباشند.

فناوری ضدآب فوجیتسو قابلیت جاسازی روی همه گوشی‌ها را بدون محدودیت تاشو،‌کشویی، رولی یا مدل‌های دیگر خواهد داشت.