گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل بانک صادرات در دیدار نوروزی با مدیران و مسوولان این بانک ضمن تبیین برنامه‌های سال ۹۰، از کاهش قیمت تمام شده پول خبر داد و افزایش منابع بانک را مطلوب ارزیابی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیدمحمد جهرمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره این بانک در دیدار نوروزی با مدیران و مسوولان بانک صادرات، کارنامه عملکرد سال گذشته این بانک را بررسی و اهداف آتی بانک را تشریح کرد.

وی با اشاره به اجرای اولین سال از برنامه ۵ ساله بانک گفت: در سال گذشته فرهنگ برنامه محوری و هدف‌گذاری در بانک به اجرا گذاشته شد تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی بانک باشیم.

دکتر جهرمی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۰ به عنوان جهاد اقتصادی تصریح کرد: برای جهاد باید نیت و قصد خود را پاک و خالص کنیم.

رییس هیات مدیره با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح گنجینه سپهر و استقبال عمومی بسیار خوبی که از این طرح در جامعه صورت گرفته عنوان کرد: همچون سال گذشته مصمم هستیم خدمات جدیدی را برای مردم عزیز کشورمان در بانک صادرات طراحی و اجرا کنیم که فروش واحدهای صندوق کارگزاری بانک صادرات ایران پس از اخذ مجوز از سازمان بورس اولین خدمت در سال ۹۰ است.

وی همچنین افزود: در سال ۸۹ حقوق صاحبان سهام با رشد ۲/۱۱ درصدی افزایش چشمگیری داشته است که امیدواریم درسال ۹۰ نیز این رشد ادامه داشته باشد. وی در پایان سخنانش افزود: امید است با همدلی و حمایتی که در بین همکاران وجود دارد به اهداف عالیه بانک و کشور برسیم.