کیف محافظ iPhone و iPad برای ورزشکاران

بازار دیجیتال- یک محصول جدید برای کاربران و طرفداران محصولات جنجالی شرکت Apple به بازار معرفی شده است. این محصول که در واقع نوعی محافظ و کیف برای iPhone یا iPad این شرکت به حساب می‌آید، با نام NEX Active به بازار معرفی شده است. این کیف که به طور ویژه برای ورزشکاران طراحی شده است به راحتی روی بازوی کاربران نصب شده و قرار می‌گیرد تا به این ترتیب انجام فعالیت‌های ورزشی را برای کاربرانش ساده‌تر کند. بد نیست بدانید که این کیف جالب برای کاربران انواع پلیرهای مختلف هم قابل استفاده است.

طراحی NEX Active کاملا ساده و سبک بوده و دارای سوراخ‌های عبور هوا برای جلوگیری از تعرق کاربران هم هست تا از این طریق آسیبی به دستگاه قرار گرفته در داخل این کیف وارد نشود.

این محصول درست مانند لباس‌های مختلف در سایزهای مختلف کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ طراحی و تولید شده است و قابلیت قرار گرفتن روی هر دو بازی راست و چپ کاربران را هم دارد. بدنه این محصول از الیاف طبیعی ساخته شده است تا در صورت تماس با پوست دست حساسیتی را برای کاربران ایجاد نکند.

در این محصول جای ویژه‌ای هم برای بیرون آمدن کابل و سیم‌های ارتباطی دستگاه تعبیه شده است. حالا اگر به داشتن این کیف یا محافظ جالب علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که برای خرید آن باید ۳۰ دلار هزینه کنید.