گروه ورزش- هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز آغاز می‌شود و دو نماینده ایران - پرسپولیس و سپاهان - برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند. سپاهان - الغرافه؛ ساعت ۲۰ در فولادشهر

سپاهان در گروه a در حالی در فولادشهر میزبان الغرافه قطر است که با دو برد از دو بازی گذشته خود در صدر جدول قرار دارد. باید دید امیر قلعه‌نویی که در دو فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با استقلال و سپاهان نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، می‌تواند در این دوره موفق باشد یا نه. الغرافه نیز از دو بازی قبل خود تنها یک امتیاز کسب کرده و اگر می‌خواهد از گروه صعود کند چاره‌ای جز شکست سپاهان در اصفهان ندارد.

بنیادکار - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸ در ورزشگاه جار

اما از گروه c، امروز تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار سخت میهمان بنیادکار ازبکستان است. سرخپوشان ایران که پیش از این از دو بازی خود تنها یک امتیاز اندوخته‌اند برای صعود از گروه خود به هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارند.

پرسپولیس در این دیدار با مشکلاتی از جمله محرومیت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود دست و پنجه نرم می‌کند. مازیار زارع و غلامرضا رضایی به دلیل دو اخطاره بودن نمی‌توانند پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند. همچنین ابوالفضل شکوری و علیرضا نورمحمدی نیز با مصدومیت مواجهند. بازی دیگر این گروه را تیم‌های الوحده امارات و الاتحاد عربستان برگزار می‌کنند که نتیجه این دیدار برای سرخپوشان بسیار حائز اهمیت است. استقلال و ذوب آهن دیگر نمایندگان ایران فردا در مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.