یک عضو هیات‌ رییسه مجلس از برگزاری نشست ویژه نمایندگان مجلس و دولتمردان برای اخذ نظرات دولت درباره بررسی بودجه ۹۰ خبر داد. حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه ۹۰ در کمیسیون تلفیق گفت: اگر کمیسیون تلفیق نتواند گزارش لایحه بودجه را صبح دوشنبه (امروز) به صحن ارائه دهد، دستور کار جلسه علنی مجلس، همان دستور عادی خواهد بود؛ چراکه در روزهای باقی‌مانده دیگر فرصت لازم برای بررسی لایحه وجود نخواهد داشت.

عضو هیات ‌رییسه مجلس تصریح کرد: البته برای حل مشکل بودجه سال آینده، در صورت عدم ارائه گزارش لایحه بودجه ۹۰ به جلسه علنی، باید طرحی دوفوریتی تهیه شده و بودجه سال جاری برای سال‌آینده نیز تمدید شود.

سبحانی‌نیا اضافه کرد: مجلس قطعا در زمینه بودجه سال آینده با دولت نهایت همکاری را خواهد داشت تا نظرات دولت هم در موضوعات مطروحه لحاظ شده و راه برای فعالیت دولت باز شود، لذا باز شدن راه برای دولت قطعا با اخذ نظرات دولتمردان انجام خواهد شد.

عضو هیات‌ رییسه مجلس در پایان تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم مشکل بودجه را حل کرده و دست دولت نیز در ابتدای سال جدید بسته نباشد، وکلای ملت قصد دارند جلساتی را با دولتمردان برای اخذ نظرات، پیدا کردن راهکار حل مشکل پیش آمده و نهایتا جلب رضایت دولت برگزار کنند.