فرماندار کرج گفت: عملکرد دستگاه ها و ادارات این شهرستان در زمینه کیفیت ارائه خدمات عمومی به شهروندان با جدیت از سوی فرمانداری رصد می‌شود. مهدی ایران نژاد درنخستین نشست مطبوعاتی خود در محل فرمانداری افزود: در بخش خدمات عمومی از جمله حمل و نقل، نان، آب، برق، تلفن، گاز، فعالیت دستگاههای ذیربط رصد خواهد شد تا مشکلات مردم در این بخش کاهش پیدا کند. وی ادامه داد: در خصوص وضعیت خدمات عمومی لازم است نظارتهای مطلوب وجود داشته باشد و افزایش پیدا کند تا متوجه نقاط ضعف و قوت فعالیتها در این خصوص نیز شویم.

این مسئول بیان کرد: این امر کمک می کند تا نقاط قوت را تقویت کنیم و نقاط ضعف از میان برداشته شود ضمن اینکه لازم است از همه ظرفیتهای در دسترس برای ارتقای خدمات عمومی به مردم استفاده کنیم.

ایجاد امنیت پایدار از مهمترین شاخصها در آرامش مردم کرج است

ایران نژاد گفت: ایجاد امنیت پایدار از مهمترین شاخصها در آرامش مردم شهرستان کرج است و باید دستگاه ها و ادارت ذیربط در این زمینه همکاری مطلوبی داشته باشند و تعامل خوبی میانشان برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح امنیت و افزایش رضایتمندی مردم از اولویتهای کاری این فرمانداری است و از هم اکنون باید برای تحقق این امر وارد عمل شویم. فرماندار کرج اضافه کرد: در کرج تمام سرقتها، تجاوز به عنف و سایر آسیبهای اجتماعی هر ۱۵ روز رصد می شود ضمن اینکه شاخصها در بخش امنیت اجتماعی ارزیابی و نقاط ضعف برطرف خواهد شد. وی یادآور شد: سرریز جمعیت تهران در شرق استان البرز استقرار یافته ضمن اینکه این امر معضلات را در کرج افزایش داده و در این منطقه باید برنامه ریزی امنیتی مناسب صورت گیرد تا مشکلات کاهش یابد.

کرج نیازمند اتاق فکر است

وی افزود: کرج نیازمند اتاق فکر است و در این راستا انتظار می رود که گروهها، فرهنگیان و اصحاب قلم و رسانه، شخصیتها، اساتید دانشگاه و... در تشکیل این اتاق با فرمانداری همکاری کنند و تعامل داشته باشند. این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از شاخصهای رضایتمندی برای مردم، ارتقای امنیت اقتصادی و مبارزه با گرانفروشی است که لازم است دستگاههای نظارتی در این بخش فعالتر شوند و اثربخش تر عمل کنند. ایران نژاد از افزایش نشاط اجتماعی برای جوانان و سایر شهروندان به عنوان یک ضرورت نام برد و یادآور شد: اگر نشاط اجتماعی با توجه به آموزه های دینی برای جوانان به وجود بیاید، ناهنجاری ها کاهش خواهد یافت و از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است کیفیت خدمات دهی عمومی در کرج ارتقا یابد ضمن اینکه باید دستگاه های خدماتی، این امر را با جدیت هرچه تمامتر دنبال کنند و تعاملها در این راستا همواره تداوم داشته باشد.

ارتقای سطح امنیت پایدار در کرج دنبال می شود

فرماندار شهرستان کرج گفت: ارتقای سطح امنیت پایدار در این شهرستان دنبال می شود و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده می شود. به گزارش خبرگزاری مهر در کرج، مهدی ایران نژاد ظهر یکشنبه در مصاحبه مطبوعاتی خود در فرمانداری افزود: لازم است ارتقای امنیت در کرج با جدیت دنبال شود و دستگاه های ذیربط برای تحقق این امر همه تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: لازم است به مسئله امنیت به عنوان یک موضوع بسیار مهم و ضروری نگاه کنیم و این امر همواره در تصمیم گیری ها مد نظر ما قرار گیرد. این مسئول بیان کرد: ارتقای امنیت در جامعه به افزایش آرامش و آسودگی خیال شهروندان منجر می‌شود که این امر باید به عنوان یکی از ارکان اصلی مورد توجه باشد و برنامه ریزی های کافی و مطلوب برای تحقق آن صورت گیرد.

افزایش رضایتمندی مردم در اولویتهای اصلی برنامه ریزی ها باشد

وی عنوان کرد: همچنین لازم است افزایش رضایتمندی مردم در اولویتهای اصلی برنامه ریزی ها باشد و برای عمل شدن به این امر باید همه تلاش خود را به کار گیریم و همکاری ها در این خصوص تداوم داشته باشد. ایران نژاد اضافه کرد: افزایش رضایتمندی مردم نیازمند تامین و فراهم کردن زمینه های مورد نیاز است و اگر این موارد ایجاد و تامین شود، رضایتمندی مردم افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

در خصوص وضعیت خدمات عمومی نظارتهای مطلوب وجود داشته باشد

این مسئول افزود: البته لازم است در خصوص وضعیت خدمات عمومی نظارتهای مطلوب وجود داشته باشد و افزایش پیدا کند تا متوجه نقاط ضعف و قوت فعالیتها در این خصوص نیز شویم.

ایران نژاد گفت: به دنبال این امر می توانیم نقاط قوت را تقویت کنیم و نقاط ضعف از میان برداشته شود ضمن اینکه لازم است از همه ظرفیتهای در دسترس برای ارتقای خدمات عمومی به مردم استفاده کنیم.

وی یادآور شد: نحوه ارائه خدمات عمومی به مردم باید همواره در سطح بالا و قابل قبولی باشد و ارتقای کافی را داشته باشد ضمن اینکه کیفیت ارائه این خدمات نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ساختمان جدید فرمانداری کرج در نزدیکی ۴۵ متری گلشهر قرار دارد و استانداری البرز نیز در محل قدیمی فرمانداری واقع در جهانشهر فعالیت می کند.