رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی زیبادشت گفت: در صورت توجه بیشتر به شهرک صنعتی زیبادشت و رفع موانع سرمایه گذاری این شهرک ظرفیت ایجاد پنج هزار شغل ثابت را دارد. مهندس علی حمیدی در جریان بازدید فرماندار کرج از این منطقه اظهار داشت: این منطقه در گذشته به نام منطقه کارگاهی زیبادشت بوده است و برای ساماندهی آن تلاشهای بسیاری صورت گرفته است که برخی از این تلاشها به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: این منطقه از پتانسیلهای بالایی برخوردار است و این در حالیست که این شهرک صنعتی خود در منطقه ای محروم از شهرستان کرج واقع شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیکاری بالا، مهاجرت و کمبود امکانات از جمله مشکلات پیرامونی منطقه زیبادشت است که این شهرک در آن واقع شده است و از این رو توجه به مشکلات صنایع و توسعه اشتغال دراین شهرک به کاهش مشکلات اجتماعی منطقه نیز منجر خواهد شد. وی ادامه داد: در ایام تابستان در حدود چهار هزار نفر اشتغالزایی در شهرک صنعتی ایجاد می شود که اگرچه این میزان اشتغالزایی محدود به حدود سه تا چهار ماه است اما می توان با سرمایه گذاری و زمینه سازی به این میزان اشتغال ایجاد شده ثبات داد. حمیدی بیان کرد: این منطقه ظرفیت ایجاد پنج هزار شغل ثابت را دارد که به دلیل وجود برخی موانع این مهم تاکنون محقق نشده است. وی یادآور شد: یکی از مهمترین موانع و مشکلات بر سر راه توسعه این شهرک صنعتی عدم رغبت سرمایه گذاران به دلیل پایین بودن امکانات سرمایه گذاری است و سرمایه گذار اغلب در تجزیه و تحلیل خود به دلیل واقع شدن این شهرک در حاشیه شهر و کمبود امکانات آن و نبود امکانات اولیه نظیر آب آشامیدنی تمایلی به سرمایه گذاری دراین منطقه ندارد.

رئیس هیئت امنای شهرک صنعتی زیبادشت ادامه داد: این منطقه فاقد آب آشامیدنی سالم است و در حالیکه برای تهیه هر لیتر آب مبلغ ۲۵ تومان هزینه می شود و این آب نیز با تانکر از قناتهای مردآباد آورده می شود از سلامت کافی برخوردار نیست.

حمیدی یادآور شد: مشکلاتی از قبیل نبود امنیت کافی، دوگانه بودن ساختار شهرک، تامین سوخت صنایع و ... از دیگر مشکلات این شهرک صنعتی است.