گروه بورس جهانی - بازارهای جهانی در شرایطی با کاهش اندک قیمت نفت و نوسان قیمت طلا در بورس‌های کالایی روبه‌رو بود که معامله‌گران همچنان منتظر اتفاقات و تحولات بعدی در جهان هستند.

دادوستدها در بازار توکیو با افزایش قیمت بیشتر محصولات و کاهش نرخ پلاستیک طبیعی دنبال شد. قیمت طلا به ازای هر گرم ۲۸ ین کاهش یافت این در شرایطی بود که نقره در یکی از سررسیدهای معاملاتی تغییری نداشت اما در دیگری با افزایش اندکی روبه‌رو شد. دادوستد پلاتینیوم و پالادیوم افزایش قیمت داشت؛ این در حالی بود که در بخش پتروشیمی نیز معامله گازوئیل، نفت خام و نفت سفید با افزایش قیمت روبه‌رو شد.
معاملات شانگهای برعکس بازار توکیو با افت بیشتر محصولات ادامه یافت. هر گرم طلا در یکی از سررسیدها با 3 ین افزایش روبه‌رو شد، اما در دیگری اندکی کاهش داشت. مبادله آلومینیوم، مس، روی و میلگرد با کاهش بسیار شدیدی روبه‌رو شد.
در بخش پتروشیمی دادوستد پلاستیک طبیعی و نفت کوره با افت قیمت مواجه شد.
در بورس تجاری نیویورک هر بشکه نفت خام اندکی کاهش قیمت داشت و به ترتیب سررسید آوریل 105 دلار و سررسید مه 106 دلار شد. پلاتینیوم و پالادیوم نیز با افت نسبتا اندکی مواجه شد. در بورس کالایی نیویورک معامله مس با افت اندکی روبه‌رو شد. این در شرایطی بود که قیمت طلا با نوسان روبه‌رو شد و معامله نقره نیز رشد بسیار کمی را تجربه کرد.
در بورس کالایی شیکاگو معامله تمامی محصولات با افت قیمت مواجه شد.