ترس علی پروین از پرواز با هواپیما
‌مسوولان باشگاه استیل آذین در تلاشند تا علی پروین که از سفر با هواپیما هراس دارد را برای سفر به آبادان برای دیدار با صنعت نفت مجاب کنند، در این رابطه البته هنوز علی پروین پاسخ قاطعی به مسوولان برای سفر هوایی به آبادان نداده، اما شاید وی نیز مانند علی کریمی ‌به پرواز با یک شرکت خاص هواپیمایی در آخرین لحظه رضایت بدهد.

گیگز با سابقه‌ترین شیطان سرخ
رایان گیگز رکورددار انجام بیشترین بازی در باشگاه منچستریونایتد شد. شکست3 بر یک منچستریونایتد درخانه لیورپول اگرچه در ذهن هواداران شیاطین سرخ با تلخی به یاد خواهد ماند، اما این بازی ششصد و هفتمین حضور گیگز در پیراهن شیاطین سرخ بود. به این ترتیب، این بازیکن ولزی رکورددار انجام بیشترین بازی با پیراهن سرخپوشان شهر منچستر شد. 607 بازی از سوی گیگز به معنای پشت سر گذاشتن رکورد سربابی چارلتون است.

دینامو بخارست حاج صفی را می‌خواهد
با اینکه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا فروغ چندانی نداشت و در مرحله یک چهارم نهایی از دور بازی‌ها کنار رفت، اما چند بازیکن جوان تیم قطبی مانند کریم انصاری‌فرد، احسان حاج صفی و آرش افشین سخت مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته‌اند. در همین رابطه گفته می‌شود باشگاه دیناموبخارست که از باشگاه‌های قدیمی‌ و عنوان‌دار رومانی به حساب می‌آید به دنبال جذب حاج صفی است تا سمت چپ زمین خود را تقویت کند.