هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. نصیر ماشین ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خنصیر» مبلغ ۴۲۱ ریال و سرمایه آن معادل ۳۴میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته گروه صنعتی بارز به دست آورد. صنعتی پارس مینو در جایگاه هشتم ایستاد. «غپینو» سود هر سهم خود را با سرمایه ۲۱۰ میلیارد ریال، ۳۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام مخابرات پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۶ هزار و ۷۵ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۸۳۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مخابرات به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه ۱۱ هزارمیلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ماشین سازی اراک در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «وساپا» برابر یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۶ریال پیش‌بینی
کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر 28میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان فارس نو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سفانو» با سرمایه 350 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 636 ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که آتیه دماوند در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «واتی» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پگاه آذربایجان غربی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سیمان صوفیان در رده پنجم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه‌ای معادل ۵۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادر ملو در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۶ هزار میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۵۴ ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۹۵۳ ریال پیش‌بینی
کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه هشتم شد. سرمایه «رمپنا» معادل7 هزارو 950 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 521ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر 64 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ7 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر
یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

فصلی
بیشترین درصد افزایش
تهران شیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که ماشین سازی نیرومحرکه در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «خمحرکه» سود هر سهم خود را مبلغ 675 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 170 میلیارد و 100 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
گازلوله صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. پگاه آذربایجان غربی در رده دوم این گروه ایستاد. «غشاذر» با سرمایه‌ای معادل 31 میلیارد و 80 میلیون ‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 760 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
فصل گذشته سهام گروه بهمن پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 379 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5 هزار و 789 ‌میلیارد و 645 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و 305ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خساپا» معادل 10 هزار و 400 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 550ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته سرمایه گذاری پتروشیمی به دست آورد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای برابر 50 میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 26 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهندسی فیروزا جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «تفیرو» با سرمایه‌ای برابر 12 میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 710 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس