تولید و عرضه ماء الشعیر بدون شکر

شرکت ایران برتر هفته گذشته مورد بازدید مهندس محمدرضا مس فروش، رئیس سازمان صنایع و معادن استان تهران و هیات همراه قرار گرفت.تاسیسات تولیدی ایران برتر در باغستان شهریار از زیرمجموعه های گروه صنایع غذایی سولیکو است که به تولید انواع نوشیدنی اشتغال دارد. این واحد که با حدود۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینی به مساحت ۵ هکتار با ۴/۱ هکتار زیربنا در شهریور امسال آغاز به کار کرد در حال حاضر برای بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم وحدود ۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی داشته است.

تولیدات این واحد حدود۲۰ نوع نوشیدنی از جمله انواع ماء الشعیر را دربر می گیرد که با برندهای شمس و کسل برو در بازار عرضه می شود و از گرد راه نرسیده با استقبال قابل توجه مصرف کنندگان مواجه شده است. براساس گزارشات خبرنگار ما، در غیاب مقتدا عادلی فر مدیرعامل شرکت، علی پروشانی مدیر کارخانه ایران برتر می گوید یکی از مشخصه های تولیدات این شرکت که آن را از سایر شرکت ها متمایز می کند اجتناب از استفاده از شکر با هدف تامین سلامت جامعه که بر اساس مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.برای احداث این واحد که بخش اعظم ماشین آلاتش از تولیدکنندگان معتبر اروپایی تامین شده تنها ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت شده و مابقی از آورده سهامداران تامین گردیده است.کیفیت بالای تولیدات شرکت موجب شده همگام با عرضه محصولات در بازارهای داخلی اقداماتی برای صادرات به کشورهای منطقه و حتی بازارهای فرامنطقه ای صورت گیرد.

ایران برتر با توجه به این استقبال مترصد توسعه فعالیتهای خود است.

مس فروش در این دیدار با عملکرد ایران برتر آشنا شد و برای بررسی درخواست های این شرکت در کمیسیون های تخصصی سازمان تحت مدیریتش با نظر مثبت قول مساعد داد.