بسیج امکانات بانک سپه برای ارائه بهترین خدمات به کشاورزان

گروه‌ بنگاه‌ها - مدیرعامل بانک سپه گفت: همه امکانات بانک سپه برای اجرای هر چه بهتر طرح عظیم و ملی خرید تضمینی گندم و برنج بسیج شده تا کشاورزان بتوانند بهترین خدمات را از بانک دریافت کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه در جمع مدیران و مسوولان وزارت بازرگانی و شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای اجرای هر چه بهتر طرح عظیم خرید تضمینی گندم و برنج اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در بانک سپه، عزم و اراده موجود در همکاران و برنامه‌ریزی‌های مدون صورت گرفته شک نداریم کشاورزان، این قشر مولد و زحمتکش با خاطره شیرینی که از بانک سپه در جریان خرید تضمینی گندم خواهند داشت، این بانک را به عنوان بانک اصلی خود انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: در ماه‌های آینده تعداد ATM‌های بانک سپه بالغ بر دو برابر خواهد شد تا امکان ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به همه کشاورزان، مردم و مشتریان بانک فراهم شود و در هر استان نیز حداقل یک شعبه سیار شامل چند ATM آماده ارائه خدمت به مشتریان و کشاورزان می‌باشد.

پاشایی‌فام در ادامه با اشاره به تدابیر در نظر گرفته شده در بخش بانکداری الکترونیک بانک سپه برای ارائه خدمات بهتر و اجرای هر چه سریع‌تر و مناسب‌تر طرح عظیم خرید تضمینی گندم و برنج اظهار کرد: نرم‌افزارهای لازم با توجه به ویژگی مهم انعطاف‌پذیری برای پاسخگویی به نیازهای وزارت بازرگانی و کشاورزان عزیز در بانک طراحی شده تا بتواند به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن نیازها را پاسخگو باشد.

مدیرعامل بانک سپه گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته کشاورزان در اولین مراجعه به شعب بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجوه خود را دریافت کرده و امکان بهره‌مندی از سایر خدمات بانک را پیدا خواهند کرد.

وی افزود: هر جا لازم باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاضر خواهیم شد تا شرایط برای ارائه خدمات مناسب و در خور شأن این قشر زحمتکش و مولد؛ یعنی کشاورزان در جریان خرید تضمینی گندم فراهم شود.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه همه همکاران بانک هم قسم شده اند تا بهترین شرایط را برای انجام این وظیفه خطیر فراهم کنند، افزود: با تهیه و تجهیز واحدهای سیار سعی خواهیم کرد کوچک‌ترین زحمت و مشکلی برای کشاورزان در جریان دریافت خدمات حتی در نقاط دور دست پیش نیاید.

پاشایی فام با تاکید مجدد بر پتانسیل‌های فراوان بانک سپه خصوصا در بخش نیروی انسانی گفت: بدون شک با تدابیر در نظر گرفته شده و عزم و اراده‌ای که در بانک سپه ایجاد شده، انجام طرح ملی خرید تضمینی گندم و برنج برگ زرین دیگری خواهد شد بر تاریخ پر افتخار و سراسر خدمت و تلاش بانک سپه.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌ها و تلاش‌های بانک سپه طی ماه‌های اخیر در عرصه کلان اقتصادی کشور اظهار داشت: بالغ بر ۴۰ میلیارد دلار قرارداد توسط بانک سپه در بخش‌های مختلف و استراتژیک اقتصادی همچون نفت، صنعت ، نیرو، کشاورزی، بازرگانی و حمل و نقل منعقد شده که باعث خواهد شد نقش تاثیرگذار و سازنده بانک در عرصه کلان اقتصادی بیش از گذشته نمایان شود.

مدیرعامل بانک سپه افزود: در شرایطی که بانک‌های مختلف در حال عرضه اوراق مشارکت ۱۷ درصد با نرخ بازخرید ۵/۱۶ درصد بودند، بانک سپه تمام اوراق گواهی سپرده ۱۵ درصدی خود با نرخ باز خرید شناور ۸ تا ۱۴ درصدرا به راحتی فروخت که این بیانگر اعتماد مردم به این بانک است.