رویارویی نادال و فدرر بعد از شش سال
«رافائل نادال» و «راجر فدرر» با رسیدن به مرحله نیمه نهایی تورنمنت تنیس میامی، بعد از شش سال برای اولین بار
در خاک آمریکا به مصاف هم می‌روند.

نادال اولین بار در سال ۲۰۰۴ در میامی ‌مقابل فدرر به برتری رسید. فدرر ۲۹ ساله در این باره گفته است: رقیب شماره یک من نادال است. بازی با دیگران زیاد برایم مهم نیست. این دو تنیس‌باز صاحب‌نام تا کنون ۲۲ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۱۴ پیروزی برای نادال بوده است با وجود این مسابقه بعدی آنها چهارمین رویا رویی این دو تنیس باز در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

اعزام کشتی فرنگی ایران به روسیه
تیم کشتی فرنگی نوجوانان جهت شرکت در جام بین‌المللی سامورگاچف روسیه با ۱۰ فرنگی ‌کار به روسیه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی‌فدراسیون کشتی، این رقابت‌ها طی روزهای 8 تا 10 اردیبهشت ماه در شهر دان رستوف روسیه برگزار می‌شود که تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با 10 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

خودکشی قهرمان رشته جودوی اتریش
کلاودیا‌هایل Claudia Heill قهرمان زن رشته جودوی اتریش در سن ۲۹سالگی دست به خودکشی زد. پلیس شهر وین جسد کلاودیا‌هایل یکی از موفق‌ترین ورزشکاران رشته جودوی زنان اتریش را صبح روز پنج‌شنبه در یکی از مناطق مسکونی این شهر پیدا کرد. پلیس اتریش اعلام کرد که کلاودیا‌هایل صبح روز پنج‌شنبه خود را از یک ساختمان شش طبقه به زمین پرت کرد. کلاودیا‌هایل در سال ۲۰۰۴میلادی در مسابقات المپیک آتن در وزن ۶۳کیلوگرم مدال نقره را از آن خود ساخت. وی در مسابقات المپیک پکن در رده پنجم قرار گرفت.

برد بین‌المللی مهرابی
کاوه مهرابی ملی پوش بدمینتون کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی لی نینگ نیوزیلند یکی از مراحل گزینشی المپیک 2012 لندن به برتری دست یافت. مهرابی در نخستین دیدار خود وسلی کائول کت استرالیایی را 2 به صفر و با نتایج 21 به 14 و 21 - 13 شکست داد.