مرادی دبیرکل وزنه‌برداری آسیا شد
علی مرادی رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری ایران در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا که در ازبکستان برگزار شد با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر کل چهار سال آینده این کنفدراسیون انتخاب شد.

رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری ایران که سابقه دبیرکلی وزنه برداری آسیا را نیز در کارنامه‌اش داشت با کسب 31 رای از 39 رای به عنوان دبیر کل چهار سال آینده این کنفدراسیون انتخاب شد.

رهبری به نخستین مدال برنز ایران رسید
در ادامه رقابت‌های شمشیربازی جوانان آسیا، سال 2011 محمد رهبری در اسلحه سابر موفق شد نخستین مدال برنز ایران را در این رده سنی برگردن بیاویزد. رهبری که به جمع 16 شمشیرباز برتر این مسابقات راه یافته بود در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر ورزشکاری از تایلند به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پیروزی صدرنشینان لیگ بسکتبال
دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور شامگاه پنج‌شنبه با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید که در این هفته تمامی تیم‌های صدرنشین به غیر از توزین الکتریک کاشان مقابل حریفان خود پیروز شدند. نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است: بانک سامان ۶۱ - ۶۹ شهرداری گرگان* پتروشیمی بندرامام ۸۱ - ۶۳ دانشگاه آزاد* ذوب آهن ۶۴ - ۵۸ توزین الکتریک * شرکت ملی حفاری ۸۱ - ۸۹ ب.آ شیراز* راه و ترابری قم ۹۵ - ۶۷ هیات شهرکرد.

ورزشگاه آزادی را بازسازی می‌کنیم
علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در حاشیه افتتاح و به کارگیری سامانه تصویربرداری spider cam در ورزشگاه آزادی گفت: با اختصاص15میلیاردتومان ورزشگاه آزادی را تعمیر و بازسازی می‌کنیم. سال 89 سال پرباری برای ورزش کشور بود و در بخش زیرساختی هم شاهد فعالیت‌های خوبی بودیم که از آن جمله می‌توان به افتتاح140 میلیارد تومان طرح ورزشی در دهه فجر اشاره کرد.