هفتگی

بیشترین درصد افزایش

قند شیرین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. قند مرودشت پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قمرو» مبلغ ۴۷۳ ریال و سرمایه آن معادل ۲۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم فنرسازی خاور به دست آورد. سرما آفرین در جایگاه ششم ایستاد. «لسرما» سود هر سهم خود را با سرمایه 74 میلیارد ریال، 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۰۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. سایپا در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه 10هزار و 400 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بوعلی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰ میلیارد ‌ ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «شزنگ» برابر 28میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ دو ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کنتور‌سازی ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «آکنتور» با سرمایه ۱۰۵ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم دو هزار و ۶۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سازه پویش در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خپویش» سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و 515 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50 میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش

پگاه آذربایجان غربی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. نورد آلومینیوم در رده هفتم این گروه ایستاد. «فنوال» با سرمایه‌ای معادل ۵۱ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

ماه گذشته سهام سرمایه‌گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.
صدرا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل
40 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و 520 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر ۳۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 6 ‌‌میلیارد و 632 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم 985 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

فصلی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش فصل گذشته را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۴ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش

پگاه آذربایجان غربی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش فصل گذشته شد. پارس الکتریک در رده دهم این گروه ایستاد. «لپارس» با سرمایه‌ای معادل 300 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 104 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم

فصل گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۷۹ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در فصل گذشته مخابرات ایران به خود اختصاص داد. مس ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5 هزار و 789 ‌میلیارد و 645 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و 305‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده

مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه هشتم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۰۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در فصل گذشته شهد ایران به دست آورد. پتروشیمی فارابی با سرمایه‌ای برابر 50 میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 26 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E

قند لرستان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۲۶۶ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۵۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس