رئیس اتاق بازرگانی آذربایجان غربی گفت: اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی موجب نجات اقتصاد‌ کشور شده است. حسن انتظار ‌در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان آذربایجان غربی که با حضور فعالان اقتصادی این استان در سالن شهید عطایی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: عوامل متعددی در این موفقیت دخیل بودند که از آن جمله می‌توان به حمایت مسئول اجرایی استان آذربایجان غربی از بخش صنعت و تعامل مسئولان و مدیران اجرایی استان با صنعت‌کاران و تولیدکنندگان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان آذربایجان غربی از نظر فیزیکی دارای رتبه نخست است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی آذربایجان غربی تنها اتاقی است که از شمال و جنوب استان کاندیداهایی در اتاق بازرگانی مرکز استان دارد.

این مسئول با تاکید بر تداوم فعالیت‌های اتاق بازرگانی شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی در شکل و وجهه بهتر، افزود: استقرار نماینده‌ای از اتاق بازرگانی آذربایجان غربی در سازمان بازرگانی شهرستان ماکو نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای گسترش فعالیت‌های اتاق بازرگانی و افزایش فعالیت‌های این اتاق در استان است.

انتظار ابراز داشت: در تلاش هستیم تا نماینده‌ای از اتاق بازرگانی در یکی از ادارات سازمان بازرگانی جنوب استان نیز داشته باشیم.

وی به اجرای سه قانون مهم در ارتقای ارائه خدمات اتاق بازرگانی استان به صنعت‌کاران اشاره کرد و عنوان داشت: فرمان رهبری در اجرای اصل ۴۴ قانون، اجرای مالیات برارزش افزوده و توجه به استانداردهای ملی و بین‌المللی از جمله این قوانین هستند.

این مسئول اظهار داشت: اجرای اصل ۴۴ قانون از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هوشیاری و درایت ایشان اجرا شد و اجرای این قانون سبب نجات اقتصادی کشور شده است.