استوا بخارست خواهان کریم انصاری‌فرد شد
باشگاه استوا بخارست رومانی در آستانه انعقاد قرارداد با کریم انصاری‌فرد بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران قرار دارد.

«جی جی بکالی»، رییس باشگاه استوا بخارست، از مذاکره با کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال سایپا خبر داد و عنوان کرد که این باشگاه رومانیایی بسیار نزدیک به انعقاد قرارداد با این بازیکن است. قرار است انصاری‌فرد به صورت قرضی و با مبلغ 200هزار یورو تا پایان فصل به این تیم بپیوندد و در صورتی که توافق طرفین حاصل شد، قرارداد دائمی‌جدیدی با این بازیکن منعقد شود.

تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس تغییر کرد
براساس تصمیم فدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری هفتادمین دربی سنتی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز ششم فروردین ماه برگزار شود تغییر کرد و با چند روز تاخیر در ایام نوروز برگزار خواهد شد. پس از آنکه سازمان لیگ برتر اعلام کرد دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز ششم فروردین ماه برگزار می‌شود مربیان و بازیکنان دو تیم تهرانی به برگزاری این بازی در ایام نوروز اعتراض کردند تا مسوولان فدراسیون فوتبال به برگزاری این بازی در زمان دیگری فکر کنند.

گیگز قابل توصیف نیست
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: رایان گیگز آنقدر بزرگ و پرآواز‌ه است که قابل توصیف نیست. سرآلکس فرگوسن گفت: وقتی آدم بخواهد بازیکنی مثل رایان گیگز را توصیف کند، به مشکل برمی‌خورد. او آنقدر بزرگ است و آنقدر افتخار کسب کرده که با هیچ کلامی قادر نیستید او را وصف کنید. در این حالت من قادر نیستم واژه‌ای درست بیابم. مطمئنم که دیگران نیز چنین وضعیتی خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی تا سه هفته دیگر قطعی می‌شود
کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه انتخاب سرمربی تیم ملی تا سه هفته دیگر قطعی می‌شود، گفت: روز شنبه برای سرمربی گری تیم ملی امید هم چند گزینه مطرح و قرار شد برنامه های آنان بررسی شود، اما برای ۲ بازی پیش روی تیم ملی امید با قرقیزستان هومن افاضلی، هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.