ایران میزبان کلاس مربیگری فیلا
سید جواد رفوگر رییس انستیتو بین‌المللی کشتی ایران از میزبانی کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی آزاد فدراسیون جهانی (فیلا) در تهران خبر داد‌.

این کلاس در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد که انستیتو بین‌المللی کشتی ایران در نظر دارد با برگزاری جلسات و تشکیل کمیته‌های مختلف‌؛ این دوره را به بهترین نحو در ایران برگزار کند تا در آینده نیز دوباره میزبان کلاس‌های بین‌المللی فیلا باشد.

تیراندازان زن ایرانی در نیمه پایانی جام‌جهانی
مرحله نیمه‌نهایی رشته تفنگ سه‌وضعیت بانوان با حضور 70تیرانداز برگزار شد. در سومین روز این رقابت‌ها‌، 3تیرانداز کشورمان به رقابت با حریفان خود پرداختند که در گروه اول 34 تیرانداز حضور داشتند و مریم طالبی، الهه احمدی و امام‌قلی‌نژاد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رشته را کسب کردند.

پیروزی مهرام و ذوب‌آهن
در دو دیدار معوقه لیگ برتر بسکتبال، تیم بسکتبال مهرام با نتیجه ۹۸ بر ۹۶ برابر دانشگاه آزاد تهران به برتری رسید. در دیگر دیدار نیز تیم ذوب آهن در اصفهان با حساب ۱۰۰ بر ۶۸ برابر میهمانش راه و ترابری قم به پیروزی دست یافت. در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها‌، پتروشیمی بندر امام با ۳۹ امتیاز از۲۲ بازی درصدر است‌، راه و ترابری قم با ۳۸ و توزین الکتریک با ۳۷ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند‌. تیم‌های مهرام و ذوب‌آهن با ۳۴ امتیاز از ۱۸ بازی به ترتیب در مکان‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند‌.