سلیمی‌به ترکیه رفت
بهداد سلیمی،‌ قوی‌ترین مرد جهان بامداد دیروز برای دریافت جایزه بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۰ جهان عازم ترکیه شد.

جایزه سلیمی‌امروز در حاشیه کنگره جهانی ضد دوپینگ که در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد، به این وزنه بردار اهدا می‌شود. مجله رسمی‌ فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری اوایل اسفندماه سال‌جاری، سلیمی‌وزنه بردار فوق سنگین ایران را به عنوان بهترین وزنه بردار سال 2010 جهان معرفی کرد.

وعده پرداخت پاداش به کشتی‌گیران
عارف ربطی، دبیر فدراسیون کشتی گفت: به احتمال فراوان پرداخت جایزه دلاری کشتی‌گیران جام یادگار امام(ره) به سال آینده موکول خواهد شد. وی گفت: سعی ما بر این بود که این جوایز را در سال 89 پرداخت کنیم، اما مشکلات مالی فدراسیون باعث شده پرداخت جوایز به تعویق بیفتد. ربطی همچنین گفت: امیدواریم با پرداخت بودجه فدراسیون، جوایز کشتی‌گیران را بعد از عید پرداخت کنیم.

بدمینتون بازان ایران در اوگاندا
مهرابی و شاه حسینی‌، بدمینتون بازان ایران به اوگاندا سفر کردند. علی شاه حسینی و کاوه مهرابی بدمینتون بازان کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون که از فردا به مدت سه روز در اوگاندا برگزار می‌شود، به این کشور رفتند.
روابط عمومی‌ فدراسیون بدمینتون، اعلام کرد این رقابت‌ها که با جایزه 5 هزار دلاری برگزار می‌شود، در ارتقای رنکینگ بین‌المللی بدمینتون بازان موثر است.

برگزاری هفته 22 لیگ برتر بسکتبال
هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با انجام ۵ دیدار آغاز می‌شود. در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر دو تیم شهرداری گرگان و ب. آ شیراز به مصاف یکدیگر می‌روند.
برنامه کامل بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر به این شرح است: شرکت ملی حفاری - پتروشیمی * راه و ترابری - دانشگاه آزاد *
هیات بسکتبال شهرکرد- توزین الکتریک*شهرداری گرگان - ب. آ شیراز* بانک سامان - کاسپین