مینی لپ‌تاپ‌های پرفروش بازار

بازار دیجیتال- مینی لپ‌تاپ‌ها طی هفته‌های اخیر در بازار با استقبال بالایی مواجه شده‌اند. بر اساس اعلام فعالان بازار، طی هفته‌های اخیر این کالا به دلیل حجم کم و قیمت مناسب مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

MINI ۱۰ از مینی‌لپ‌تاپ‌های پرفروش DELL در بازار داخلی است که فروش خوبی داشته است.

بر اساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این مینی لپ‌تاپ که با قیمت ۴۱۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده N۴۵۵ -۱.۶۶GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ از نوع WSVGA است.

تجهیز به کارت گرافیکیINTEL X۳۱۰۰، وب کم، باتری ۶CELL و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.وزن این مینی لپ‌تاپ هم ۲/۱ کیلوگرم است.

از خانواده سونی نیز W۲۱S۱E/P که یک مینی لپ‌تاپ ۳۳/۱ کیلوگرمی است و فروش خوبی در بازار دارد.

این مینی لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده ۱.۶۶GHZ Intel Atom، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ از نوع Xbrite-Eco و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکIntel Graphics Media Accelerator ۳۱۵۰ با ظرفیت حافظه ۲۵۰ مگابایت، بلوتوث، WIFI، Headphone Jack، ورودی میکروفن، SD Card Slot، دو پورت USB و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ است.

W۲۱S۱E/P با قیمت ۶۳۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت نقش به بازار عرضه شده است.

از خانواده HP هم مدل۲۱۰-۱۰۹۹EE Vivienne Tam Edition به عنوان مینی لپ‌تاپ پرفروش بازار معرفی شد.

این مینی لپ‌تاپ ۲۲/۱ کیلوگرمی به پردازنده Intel Atom Processor N۴۷۰، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ از نوعDiagonal WSVGA LED HP BrightView Infinity Widescreen Display BID است.

تجهیز به کارت گرافیکIntel Graphics Media Accelerator ۳۱۵۰، بلوتوث، وب کم، سیستم شناسایی اثر انگشت و ... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ تاپ است.

مینی لپ‌تاپ مذکور با قیمت ۶۶۵ هزار تومان و با ضمانت ایران اچ پی به بازار عرضه شده است.

مدل M۲۰۱۰ نیز از مینی لپ‌تاپ‌های پرفروش فوجیتسو در بازار است.

این مینی لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازندهINTEL ATOM N۲۸۰، رم یک گیگابایتی از نوع DDR۲ و هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیکیINTEL MEDIA ACCELEATOR، سه پورت USB ۲.۰، WLAN، بلوتوث، وب کم و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ یک کیلوگرمی است.

این مینی لپ‌تاپ با قیمت ۴۹۵ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.

مدل Acer Aspire One D۲۵۵-۲DQrr نیز از مینی لپ‌تاپ‌های پرفروش ACER است.

این مینی لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Atom N۴۵۰@۱.۶۶GHz, ۵۱۲KB Cache، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت است.صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ از نوع LED-Backlight LCD و با وضوح تصویر ۱۰۲۴× ۶۰۰ نقطه در اینچ است.کارت گرافیکی این دستگاه هم Intel GMA ۳۱۵۰ است.

این مینی لپ‌تاپ هم با قیمت ۳۸۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.