قند نقش جهان،  تقدیر نامه اشتهار به کیفیت غذا و داروی ایران را دریافت کرد
قند نقش جهان در نخستین دوره همایش جایزه ملی کیفیت غذا و داروی ایران تقدیر نامه اشتهار به کیفیت یک ستاره را دریافت کرد.

در این همایش که ۱۸ اسفند ماه امسال در سالن همایش های ملی صدا و سیما برگزار شد ، از تلاش و ساعی مدیریت و کارکنان شرکت قند نقش جهان در مدیریت کیفیت محصولات قدردانی شد.
در این همایش اعلام شد که بر اساس ارزیابی های انجام شده بر مبنای مدل ملی ارزیابی (INQA) توسط گروه ارزیابان ، تایید کمیته ارزیابی و تصویب شورای سیاستگذاری اولین دوره جایزه ملی کیفیت غذا و دارو ایران که به استناد بند 9 مصوبه یکصد و چهارمین اجلاسیه شورای عالی استاندارد در معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شده است آن شرکت در بخش غذایی برای مدیریت کیفیت تولید شکر سفید امتیازات مقتضی برای اخذ تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره را احراز کرده است.
مجتبی کاروان ، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت قند نقش جهان ، در گفتگو با دنیای اقتصاد گفت : از سال گذشته بنا به مصوبه شورای عالی استاندارد ، دستگاه‌های اجرایی موظف به برگزار کردن جوایز کیفیت به صورت بخشی در دستگاه های خود شدند، که در پی آن وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بخش معاونت غذا و دارو اقدام به برگزاری اولین دوره این جایزه کرده است. وی افزود: در این راستا شرکت قند نقش جهان به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور، علاوه بر کسب درجه اهتمام به کیفیت سال گذشته‌ی جایزه ملی کیفیت ایران، در سالجاری نیز پس از ارزیابی‌های متعدد که در تاریخ ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه، توسط یک تیم ارزیابی متشکل از چهار تن از ارزیابان ارشد دبیرخانه جایزه به انجام رسید، موفق به ارتقاء این مقام تا سطح اشتهار به کیفیت شد و بار دیگر توانست به عنوان اولین و تنهاترین دارنده مقام اشتهار به کیفیت در میان فعالان صنعت قند و شکر کشور مطرح شود.
وی در ادمه افزود: کسب این دستاورد به سبب ارتقاء سطح بلوغ سازمانی و حرکت در مسیر تعالی سازمانی است. چراکه در فرهنگ قند نقش جهان تعالی سازمانی چیزی جز کسب رضایت متوازن ذینفعان معنا نمی شود و تمامی پرسنل مجموعه در راستای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کنند.
کلام آخر:‌ مهندس کاروان نیت خیر واقفان و بنیانگذاران فقید این مجموعه(مرحومین علی و حسین همدانیان) را رمز بقاء و ماندگاری شرکت دانست و کسب دستاوردهای اخیر را برآیند لطف الهی، همت والا و تلاش بی وقفه کارکنان پاک اندیش این مجموعه تولیدی دانست و ابراز امیدواری کرد این تلاش مقبول درگاه حضرت حق قرارگرفته و موجبات رضایت و خشنودی حضرت ولی عصر(عج)را فراهم نماید. انشاء ا...