رییس موسسه فرهنگی اجتماعی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اعلام اینکه نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها امروز (پنج‌شنبه) آغاز می‌شود، گفت: بیش از ۱۰۰ شهرداری و شرکت خصوصی در حوزه مدیریت شهری برای عرضه دستاوردهایی که تاکنون به آنها دست یافته‌اند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. سیدمحمد سجادی‌نژاد در نشست با خبرنگاران خاطرنشان کرد: در سال آینده نمایشگاه جامع مدیریت شهری به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و آخرین تکنولوژی‌ها که در مدیریت شهری در دنیا وجود دارد،‌ در این نمایشگاه بازدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور وزیر کشور در مصلی افتتاح خواهد شد، در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: ارائه آخرین دستاوردهای شهرداری‌ها در راستای مدیریت شهری از اهدافی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

سجادی‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری‌های سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، بیان داشت: تمام گروه‌هایی که در حوزه مدیریت شهری فعال هستند در این نمایشگاه حضور یافتند و نمایشگاه جامع مدیریت شهری پل ارتباطی برای ایجاد تبادل دستاوردها در عرصه‌های مدیریت شهری است.

وی در ادامه نشست یادآور شد: این چنین نمایشگاه‌هایی موجب آشنایی مدیران شهری با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها در سراسر کشور می‌شود.

سجادی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری‌ها در کشور مشکل منابع ندارند و عمده مشکل آنها مدیریتی است، بیان داشت: خیلی از شهرداری‌ها با هزینه‌های کمی توانسته‌اند بافت‌های فرسوده شهر خود را بازسازی و موجب افزایش بهره‌وری شوند.

مشاور رییس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور در خصوص اختتامیه نمایشگاه گفت: اختتامیه این نمایشگاه با حضور ارشادمنش رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت می‌گیرد و از برترین‌ها در حوزه مدیریت شهری نیز تقدیر می‌شود. این نمایشگاه از ۵ لغایت ۸ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ برگزار می‌شود.