شماره روزنامه ۶۰۱۴
|

آرشیو اخبار : پویش سبز

  • مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی از اجرای بیش از 2 هزار و 200 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طی سال گذشته در استان خبر داد. سیدمحمود هاشمی گفت: به‌رغم محدودیت‌های مرتبط با کرونا، با برنامه‌ریزی مدون و تلاش شبانه‌روزی کارکنان در سال گذشته 2 هزار و 205کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده که از این مقدار، 2هزار و 122کیلومتر آن مربوط به شبکه روستایی و 83 کیلومتر مربوط به شبکه شهری است.
  • مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اتمام طرح‌های گازرسانی روستایی در حال اجرا و برگزاری جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی خبر داد. سیدمحمود هاشمی اظهار کرد: تا پایان امسال با افزایش ضریب بهره‌مندی جمعیت استان اعم از خانوار روستایی و شهری به ۹۷ درصد، جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود. وی افزود: تا پایان امسال تمام روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و خرسندیم که با تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز، سالی ماندگار در عرصه خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها را در کارنامه فعالیت‌های شرکت گاز استان ثبت کرده‌ایم. مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: یکی از افتخارات بزرگی که امسال برای شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است، گازرسانی به ۵۵۸ روستا طی یک سال است که در طول عمر بیش از…
  • مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی از بهره‌مندی تمام روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی تا پایان تیر سال آینده خبر داد. سیدمحمود هاشمی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان تیر 1400، طرح‌های گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به اتمام خواهد رسید و خراسان‌جنوبی به پویش سبز گازرسانی کشور می‌پیوندد. مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: اکنون تمام شهرها و 956 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و با اتمام طرح‌های گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در تیر سال آینده تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان به 1311 روستا و جمعیت روستایی برخوردار به 96 درصد افزایش خواهد یافت. نکته بسیار دارای اهمیت این است که کمتر از 3 سال قبل، خراسان‌جنوبی با 293 روستای…
  • وزیر نفت تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نوعی انتقام‌جویی و کینه‌جویی دانست و گفت: این تحریم‌ها هیچ تاثیری ندارد و تنها عزم‌مان را برای خدمت به مردم راسخ‌تر کرده است.
  • تلاش طبیعت دوستان در روزهای پایانی سال برای پاکسازی زمین و اجرای برنامه‌هایی برای آگاه‌سازی جامعه در جهت حفظ محیط‌زیست، در ایامی که شاهد افزایش گردشگران خواهیم بود، دو چندان شده است. در دومین هفته از اسفندماه نیز برنامه‌های متنوعی در سراسر ایران برگزار شد. قرار سبز رسانه‌ای به منظور تقدیر و نیز گسترش این تلاش‌های ارزشمند این فعالیت‌ها را انعکاس می‌دهد.
  • در اولین هفته از اسفندماه برنامه‌های گوناگونی در سراسر ایران توسط دوستداران و فعالان محیط‌زیست برگزار شد. به رسم هر هفته تلاش داریم در قرار سبز رسانه‌ای برای تمام فعالان محیط‌زیست کشور باشیم:
  • در چهارمین هفته از بهمن ماه سال 1396 برنامه‌های متنوعی به همت کنشگرها و گروه‌های محیط‌زیستی در سراسر کشور برگزار شد. ما نیز به رسم هر هفته تلاش داریم در قرار سبز، رسانه‌ای برای تمام فعالان محیط زیستی کشور باشیم.
  • افزایش ناپایداری و تهدیدهای زیست محیطی، یکی از دغدغه‌های پیش روی بشر است که رفع آن نیازمند مشارکت همگانی است. با این نگاه در سومین هفته از بهمن ماه 1396 فعالان محیط زیستی برنامه‌های متفاوتی را انجام دادند. ما نیز به رسم هر هفته تلاش داریم در قرار سبز، رسانه‌ای برای تمام فعالان محیط زیستی کشور باشیم.
  • در دومین هفته از بهمن ماه که روز جهانی تالاب در آن قرار داشت، برنامه‌های متنوعی توسط فعالان و کنشگرهای محیط‌زیستی در سراسر کشور برگزار شد. به رسم هر هفته تلاش داریم در قرار سبز رسانه‌ای برای تمامی فعالان محیط‌زیست کشور باشیم.
  • در اولین هفته از بهمن ماه برنامه‌های متنوعی در جای جای ایران انجام شد که به رسم هر هفته تلاش داریم در قرار سبز رسانه‌ای برای تمام فعالان محیط زیست کشور باشیم؛ در ذیل به گوشه‌ای از این برنامه‌های انجام شده اشاره‌ای خواهیم داشت: