قتل خواهرزن به خاطر فاش شدن یک راز پنهان

گروه حوادث- داماد جوان وقتی پی برد خواهرزنش قصد فاش کردن اسرار ارتباط پنهانی او با دختری را دارد، نقشه قتل او را طراحی کرد. پیکر بی جان این دختر جوان در حالی که در داخل گونی بزرگی قرار داده شده بود، در حاشیه کانال آب منطقه ورامین پیدا شد.

بنابه ‌این گزارش، روز ۲۳ مهرماه سال‌جاری کارگران شهرداری به هنگام کار در حاشیه کانال آب ورامین- شهرری با بسته مشکوک بزرگی که گل و لای زیادی رویش را پوشانده بود، روبه‌رو شدند.

آنان پس از باز کردن در گونی با پیکر عریان دختر جوانی در حالی روبه‌رو شدند که دست و پایش بسته شده و روسری به دور گردنش پیچیده شده بود.

ماموران کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد وقتی در جریان ماجرا قرار گرفتند خود را به محل کشف جسد رسانده و تحقیق روی آثار و نشانه‌های برجای مانده را آغاز کردند.

دقایقی بعد بازپرس دانشور، از شعبه هفتم دادسرای شهر ری نیز در معیت اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی خود را به محل جنایت رساندند.

از آنجایی که هیچ مدرکی برای شناسایی هویت قربانی حادثه به دست نیامد جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

در حالی که ۱۵ روز از ماجرای پیدا شدن جسد می‌گذشت، پلیس هویت این دختر را به نام فاطمه رضایی ۲۵ ساله شناسایی کرد.

براساس اطلاعات به دست آمده این دختر به طلا و جواهر علاقه زیادی داشت ولی به هنگام پیدا شدن جسد هیچ جواهری به همراه نداشت.

بدین ترتیب عملیات عنکبوتی پلیس برای تحت نظر قراردادن جواهر فروش‌های منطقه محل سکونت قربانی حادثه آغاز شد.

در حالی که چند روز از آغاز عملیات نامحسوس پلیس می‌گذشت، کارآگاهان اطلاعاتی از یک فروشنده جواهر به دست آوردند که براساس آن پسر جوانی مقداری طلا و جواهر را برای فروش نزد او آورده بود.

ماموران با حضور در منطقه و بازداشت این متهم او را تحت بازجویی قرار دادند. او که می‌دانست پلیس وی را عامل قتل خواهرزنش دانسته است، قتل را به گردن گرفت.

او گفت: یک سال قبل با دختری ۱۸ساله در محله اتابک تهران، آشنا شده و با او ازدواج کردم. هنوز مدت زیادی از تشکیل زندگی مشترک ما نگذشته بود که به دختر دیگری علاقه‌مند شدم. همسرم از این ماجرا اطلاع پیدا کرد از او خواهش کردم که به کسی چیزی نگوید ولی با لو رفتن ماجرا نزد پدرزن و خواهرزنم ماجرا پیچیده‌تر شد.

آنها مرا دائم تهدید می‌کردند که همسرم را مجبور به طلاق و جدایی از من خواهند کرد.

یک روز به بهانه اینکه همسرم مریض است، فاطمه را به خانه خودمان بردم. در حال صحبت کردن با او در این باره بودم که جر و بحث کردیم و من با پیچاندن روسری به دور گردنش او را کشتم.

با توجه به مرگ فاطمه، او را به داخل کانال آب انداختم و جواهراتش را برای فروش بردم که دستگیر شدم.

با توجه به این اعترافات به دستور بازپرس پرونده تحقیقات تکمیلی از این متهم ادامه دارد.