شبکه یک
فیلم سینمایی «دوشمشیر زن»، به کارگردانی کیمی یوشی یاسودا پنج‌شنبه ۳ تیر ماه ساعت ۱۵/۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خلاصه فیلم: «وانگ کانگ» شمشیرزن یکدست چینی به دعوت دوستش «کاکوزن» به ژاپن سفر می‌کند تا در معبدی اقامت کند. در راه با یک خانواده چینی آشنا می‌شود و برای نجات جان فرزند آنها از بی‌رحمی ماموران سلطنتی ژاپن مجبور به مبارزه می‌شود.
فیلم تلویزیونی «اسرار پدری» به کارگردانی مسعود اطیابی شنبه ۵ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
خلاصه فیلم: دانیال حکیمی در نقش روانشناسی بازی می‌کند که مجرد است و در برنامه‌های تلویزیونی درخصوص شیوه‌های تربیتی فرزندان در خانواده‌ها، داد سخن می‌دهد. او در یک کتابخانه ناگهان با زنی روبه‌رو می‌شود که سال‌ها پیش وی را می‌شناخته است. زن که اکنون پس از یک ازدواج ناموفق پسری نوجوان و بسیار شیطان دارد، در دیدارهای بعدی با دکتر روانشناس قرار ازدواج می‌گذارد به شرط آنکه همسر آینده‌اش بتواند با پسر او کنار بیاید. پس از گرفتاری‌های زیادی که پسرک برای دکتر و اعضای مدرسه ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آنها کم‌کم به هم نزدیک شوند، ناگهان سرو کله پدر واقعی پسرک پیدا می‌شود.

شبکه دو
فیلم سینمایی «مخمصه 2» به کارگردانی آلبرتوسیرونی پنج‌شنبه 3 تیر مـاه ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
خلاصه فیلم: زنی به نام «مارتینا» از شوهرش شکایت کرده و می‌خواهد ثابت کندکه او را کتک می‌زند. شوهر زن پسر یکی از قضات با نفوذ منطقه است و به خاطر این نفوذ است که کسی وکالت این پرونده را بر عهده نمی‌گیرد.
فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی یداله صمدی جمعه 4 تیر ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
خلاصه فیلم: زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند، دختر یک ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد. بر اثر غفلت او کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک و خیابان و کوچه‌ها به راه می‌افتد و مادر که به دنبال کالسکه است، پس از طی کردن مسیری طولانی کالسکه را گم می‌کند. کالسکه روبه‌روی خانه دو مرد مجرد، که پسرعمو هستند، توقف می‌کند و ..
فیلم تلویزیونی «تروریست» به کارگردانی حبیب‌اله بهمنی شنبه 5 تیر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
خلاصه فیلم: یک گروه از منافقین در کشور آلمان مشغول فعالیت‌های پنهانی و سیاسی هستند. یکی از آنها با یک گروه پزشکی که مشغول انجام تحقیقاتی روی مرکز خاطرات مغز انسان هستند، آشنا می‌شود.

شبکه سه
فیلم سینمایی «قهرمان تحت تعقیب» به کارگردانی برایان اسمروز صبح جمعه ۴ تیر ساعت ۳۰/۱۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
خلاصه فیلم: یک رفتگر به نام «لیام کیس » به همراه دوستش «سواین » در رستوران نشسته‌اند که ماشینی تصادف می‌کند و لیام در اقدامی شجاعانه دختر کوچکی به نام «مارلی» را نجات می‌دهد و در نظر مردم به قهرمان تبدیل می‌شود. لیام که قبلا همسرش را در تصادف از دست داده و تقریبا زندگی به هم ریخته‌ای دارد بعد از این حرکت قهرمانانه تغییری در زندگی‌اش ایجاد می‌کند و برای سروسامان گرفتن تصمیم می‌گیرد با کارمند بانکی به نام کایلا ازدواج کند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «تصرف پلهام» به کارگردانی جوزف سارجنت پنج‌شنبه 3 تیر ساعت 30/15 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
خلاصـــه فیلــم: چهارسارق مسلح یکی از قطارهای متروی نیویورک را برای باج‌گیری با تمام مسافرانش به گروگان می‌گیرند.
آنها قطار را در یکی از تونل‌های بین دو ایستگاه متوقف می‌کنند و با مرکز تماس می‌گیرند و درخواست خود را مطرح می‌کنند.
بازیگران: والترمتهو، رابرت شائو و مارتین بالسان
فیلم سینمایی «ماجرای پینوکیو» به کارگردانی لوجی کامنسینی جمعه 4 تیر ماه ساعت 45/20 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه تهران
فیلم تلویزیونی «شبی در تهران» به کارگردانی بهرام کاظمی شنبه ۵ تیر ماه ساعت ۳۰/۲۲ از شبکه تهران پخش می‌شـود.
خلاصه فیلم: داستان یک زن و شوهر جوان را روایت می‌کند که برای استخدام در شرکتی از رشت عازم تهران می‌شوند، اما در طول سفر و در تهران مشکلات متعدد سراغ آنها می‌آید.