سرانجام محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز شد. احمدزاده که سومین سرمربی این فصل آبی پوشان اهوازی بعد از خداداد عزیزی و باقری‌نیا است، مذاکراتی را با شفیع‌زاده انجام داد و در نهایت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

گزینه‌هایی مثل مارکار آقاجانیان هم در فهرست مدیرعامل این باشگاه قرار داشت، ولی روز پنجشنبه احمدزاده جلسه‌ای با شهرام شفیع‌زاده برگزار کرد و در نهایت طرفین برای همکاری با یکدیگر به توافق رسیدند. احمدزاده در بازی بعدی روی نیمکت استقلال اهواز خواهد نشست.

محرومیت شیث و حقیقی

متخلفان داربی براساس حکم کمیته انضباطی، میزان محرومیت‌هایشان مشخص شد. شیث رضایی وعلیرضا حقیقی، دو بازیکن پرسپولیس که در جریان داربی با همدیگر درگیر شدند به حکم کمیته انضباطی با محرومیت‌هایی مواجه شدند. علیرضا حقیقی‌، دروازه بان پرسپولیس به دلیل درگیری با شیث رضایی و حراست ورزشگاه از سه بازی محروم شد و شیث رضایی هم یک بازی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. همچنین این دو بازیکن براساس تعداد جلسات محرومیتشان با جریمه نقدی هم جریمه خواهند شد. گفتنی است که کریم باقری هم به خاطر جداکردن این دو بازیکن یک حج عمره به همراه خانواده پاداش گرفت.

اعتراض رییس فیلا به برگزاری یک جام

رافائل مارتینی نسبت به حضور پرتعداد کشتی‌گیران روسی در جام یاریگین اعتراض کرد. رییس فدراسیون جهانی کشتی در این رابطه گفت: در مسابقه‌های جایزه بزرگ فیلا کشور میزبان در هر وزن حداکثر باید چهار کشتی‌گیر داشته باشد، اما روسیه که پیشتاز کشتی جهان است، در جام یاریگین این مساله را رعایت نکرد و تعداد کشتی‌گیران آنها مطابق هیچ چارچوبی نبود. مارتینی ادامه داد: در آینده تصمیم خواهیم گرفت که جام یاریگین جزو رقابت‌های جایزه بزرگ فیلا باشد یا خیر. از سوی دیگر سال قبل در مسابقه‌های نهایی جایزه بزرگ فیلا در باکو ۴۰۰ هزار دلار جایزه داده شد ولی در یاریگین ۱۰۰ هزار دلار بود که تفاوت‌ها آشکار است.

مهرام صدرنشین دور مقدماتی شد

هفته هجدهم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران با چهار دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار تیم مهرام تهران موفق شد با نتیجه ۹۴ بر ۹۲ ذوب آهن اصفهان را شکست دهد. مهرام با این پیروزی صدرنشینی خود را در لیگ بسکتبال حفظ کرد و با هفده برد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در دیگر دیدارها پتروشیمی بندر امام با نتیجه ۹۲ بر ۶۸ از سد توزین الکتریک کاشان گذشت و پس از ذوب آهن اصفهان در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاد. با نتایج به دست آمده در هفته آخر رقابت‌های مقدماتی سوپر لیگ بسکتبال ایران تیم‌های مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان پتروشیمی بندر امام و صبامهر قزوین مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.

صادقی از حضور در تمرینات استقلال محروم شد

مدافع استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات این تیم محروم شد. کادر فنی تیم استقلال در تماس با امیرحسین صادقی از این بازیکن خواست تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات خودداری کند. صادقی با تائید این خبر گفت: خودم هم نمی‌دانم چرا محروم شدم، اما آقای رحیم‌پور با من تماس گرفتند و اعلام کردند تا اطلاع‌ثانوی در تمرینات تیم حاضر نشوم. صادقی ساعتی پیش از آغاز دربی ۶۸ به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب استقلال ناراحتی خود را اعلام کرده بود.

جدایی تیموریان از فولام منتفی شد

آندرانیک تیموریان به‌رغم تمام اخباری که راجع به جدایی‌اش از فولام شنیده می‌شد، در این تیم ماندنی شد تا یکسال دیگر را هم در لیگ برتر بگذراند.

فولام شرایط آندرانیک تیموریان را برای جدایی از این تیم قبول نکرد و این بازیکن به احتمال زیاد در این تیم می‌ماند. نقل و انتقالات زمستانی انگلستان سی و یکم ژانویه تمام شد و او طی این مدت نتوانست با هیچ تیمی به توافق برسد تا لندن را ترک کند، اما این بازیکن از یک تیم از لیگ روسیه پیشنهاد دارد و فرصت نقل و انتقالات لیگ روسیه هنوز به پایان نرسیده است، اما احتمال این انتقال بسیار کم است و این طور که خبر می‌رسد او در فولام می‌ماند.