توزیع کتب درسی؛ ۳۱ شهریور

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به آمادگی کامل برای استقبال از اول مهر گفت: معلمان ساماندهی شده‌اند و کتب دانش‌آموزان نیز در روز اول مهر توزیع می‌شود.

فاطمه قربان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در رابطه با اقدامات انجام شده برای استقبال از اول مهر، اظهار داشت: کلاس اولی‌ها امسال ۳۱ شهریورماه به مدرسه می‌روند و برنامه‌ریز‌ی‌های لازم برای برگزاری جشن شکوفه‌ها در این تاریخ انجام شده است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا برای استقبال از کلاس‌ اولی‌ها و سایر دانش‌آموزان دبستانی جو با نشاطی را در مدارس ایجاد کنیم. همچنین معلمان ابتدایی سازماندهی شده‌اند تا بتوانیم با آمادگی بیشتری از دانش‌آموزان در مهر امسال استقبال کنیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کتب دانش آموزان کلاس اولی هم‌زمان با جشن شکوفه‌ها و در تاریخ ۳۱ شهریورماه توزیع می شود گفت: کتب سایر دانش‌آموزان دبستانی همزمان با ورود آنها به مدرسه در روز اول مهر به دستشان می‌رسد. همچنین برنامه هفتگی مدارس در روز اول مهر توزیع خواهد شد.

قربان بیان کرد: معاونت آموزش ابتدایی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و محتوای آموزشی انجام داده است از این رو در اول مهر با مشکل کمبود معلم و فضای آموزشی مواجه نخواهیم بود.

وی بیان کرد: کیفیت بخشی به آموزش‌های ارائه شده در مدارس از جمله برنامه‌هایی است که برای مهر امسال با جدیت پیگیری خواهد شد و در این زمینه از ابزارهای کمک آموزشی بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.