شماره روزنامه ۶۰۱۴
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۵۶ دنیای اقتصاد

اخبار شرکت ها - روزنامه شماره ۵۹۵۶

  • ارزش داده‌های مشتری برای پایداری فناوری شرکت‌ها

    دنیای اقتصاد- فاطمه بابالو: با پشت سر گذاشتن سال ۲۰۲۳، زمان آن رسیده است که به آینده نگاه کنیم؛ با این مضمون که رهبران سازمانی باید تلاش‌‌‌های پایداری فناوری اطلاعات خود را در طول سال جاری روی چه مواردی متمرکز کنند.
  • شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت پتروشیمی

    نادر جاویدپور / کارشناس پتروشیمی
    در خبرها آمده بود که ۲۰۰ قلم کالای پرمصرف نفتی در چند سال گذشته بومی شده است.
  • جایزه تعالی سازمانی شرکت صنعتی و معدنی سناباد

    سیمیدکو با کسب بیشترین میزان امتیاز نسبت به دوره گذشته و پس از ارزیابی‌‌‌های صورت گرفته مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌‌‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌‌‌های آنها توسط ارزیابان و براساس الگوی تعالی سازمانی موفق به اخذ تندیس دو ستاره تعالی سازمانی در سال ۱۴۰۲ شد.
  • تندیس بلورین به فولاد هرمزگان

    در بیست و یکمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی، برای دومین بار تندیس بلورین در بخش ساخت و تولید به شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.
  • تقسیم سود در مجمع توسن‌تکنو

    دنیای اقتصاد: مجمع عمومی عادی سالانه «توسعه فن‌‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌‌تکنو» و نماد «فن‌‌افزار» در فرابورس، برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در تاریخ ۱ ‌‌اسفندماه با حضور صاحبان سهام در سالن همایش‌‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار شد. طی این جلسه، صورت‌های مالی سالانه و گزارش عملکرد هیات‌‌مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد.
  • تقدیرنامه «سه ستاره تعالی سازمانی» برای شرکت آهن و فولاد ارفع

    شرکت آهن و فولاد ارفع در اولین حضور خود در بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی، میعادگاه مدیران سازمان‌های سرآمد ایرانی که در یک اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد مفتخر به کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شد. مدیران شرکت این موفقیت را که حاصل تلاش مضاعف کارکنان خدوم شرکت آهن و فولاد ارفع است به حضور همه «خانواده بزرگ فولاد ارفع» تبریک گفتند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر