سرمربی نساجی قائمشهر پنجشنبه شب با حضور در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از سمت خود به عنوان مسئول کادر فنی استعفا داد.
محمدرضا مهاجری در این کنفرانس خبری اعلام کرد که دیگر توان ادامه همکاری با تیم نساجی را ندارد و دیگر به عنوان مسئول فنی بر روی نیمکت این تیم مازنی نخواهد نشست.

وی با عذرخواهی از هواداران نساجی به دلیل نتایج ضعیف تیم نساجی به خصوص در سه بازی اخیر که ۲ شکست و یک تساوی را به دنبال داشت و افزود : نساجی جایگاه خوبی در بین هواداران دارد و خوب فوتبال بازی می کند که برای ادامه حضور در لیگ نیازمند حمایت بیشتری دارد.

مهاجری خاطرنشان کرد : ما در مقابل تیم صنعت نفت آبادان بازی خوبی را با حمایت هواداران انجام دادیم، ولی توان ما همین بود و نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود رسیده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی نساجی قائمشهر با اشاره به اینکه مردم قائمشهر از نساجی انتظار به حقی دارند، اظهارداشت : در شرایط فعلی در توان من نیست که بتوانم با ادامه همکاری به مطالبات هواداران پاسخ بدهم و تنها راه باقی مانده را قطع همکاری با این باشگاه می دانم.

وی اضافه کرد : در بازی با صنعت نفت آبادان به دلیل در اختیار نداشتن بازیکن مجبور به فرستادن بازیکنان مصدوم به زمین شدم که اینها در چنین وضعیتی نمی توانند گلزنی کنند و شرایط سختی بر تیم حاکم است.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه روزهای سختی را با نساجی تجربه کردیم  گفت: احتمال می‌دهم با آمدن افراد جدید به باشگاه نساجی ، مشکلات تیم نیز حل شود و بتواند روند روبه‌رشد را ادامه دهد.

مهاجری همچنین تاکید کرد: در صورت عدم پذیرش وی و محرومیت از سوی فدراسیون ، حتی بدون استعفا نیز قادر به همکاری با نساجی نیست. 

قطع همکاری محمدرضا مهاجری با نساجی قائمشهر در ایستگاه نهم رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران بر روی کانال خبری نساجی اسپرت وابسته به این باشگاه مازنی قرار داده شد.

سرمربی نساجی پیش از این نیز پس از شکست تیم خود دربرابر "شهرخوردو مشهد" در رقابت های جام حذفی که حذف تیمش را از این رقابت ها به دنبال داشت ، به صورت شفاهی استعفا داد که پس از چند روز غیبت از تمرینات، با پادرمیانی مالکان به باشگاه بازگشت.

مهاجری در بازگشت مجدد به باشگاه در کنفرانس خبری پس از شکست این تیم برابر تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر اعلام کرد که وی تا پایان لیگ با نساجی ادامه خواهد داد و  ابراز امیدواری کرد با رفع مشکل مالی نساجی و برگشت چهار بازیکن جدید بتواند این تیم را به هدف اصلی خود برساند.

به نظر می رسد بیشترین انتقاد مهاجری و حتی احتمال خداحافظی اش با این تیم به دلیل تاخیر در صدور کارت بازی چهار بازیکنی است که در فصل جاری به خدمت این تیم درآمدند، ولی تا هفته نهم به دلیل مطالبات معوقه باشگاه نساجی به بازیکنان و کادر فنی سنوات گذشته، فدراسیون فوتبال طبق قوانین از صدور کارت بازی این بازیکنان امتناع کرد.

عدم صدور کارت چهار بازیکن نساجی قائمشهر در شرایطی که این تیم نیاز به این بازیکنان داشت ۲ شکست پیاپی در هفته هفتم و هشتم لیگ برتر را برای این تیم به دنبال داشت و سقوط چهار تا پنج پله ای این تیم را از جدول رقم زد.

نساجی هم اکنون از ۹ بازی لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.