مدیران باشگاه سایپا ساعتی پیش و در پی اعلام قطع همکاری با محمد علی ترکاشوند، معاون ورزشی این باشگاه که سابقه معاونت در باشگاه پرسپولیس را دارد علی دایی، سرمربی این تیم را به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی منشور اخلاقی و مفاد قرارداد فی مابین که منجر به ناراحتی و تکدر خاطر قشر عظیمی از کارگران زحمتکش این مجموعه صنعتی شده است از سمت سرمربیگری این تیم اخراج و با حکمی ابراهیم صادقی، کاپیتان سابق سایپا که به عنوان یکی از دستیاران دایی در این تیم فعالیت می‌کرد تا پایان فصل به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند.

پس از این اقدام مدیریت باشگاه سایپا برخی اعضای کادرفنی این تیم مانند محمد دایی، محمدرضا مهرانپور، علی عاملی، نادر قربانی، میثم آرمیان به همراه علی حاتم، سرپرست تیم سایپا هم از سمت خود کناره گیری کردند.

علی حاتم، سرپرست تیم سایپا با تائید این مطلب اظهار داشت: متاسفانه مدیران باشگاه سایپا صداقت ندارند و به همین دلیل ما هم که با دایی به این تیم آمده ایم استعفاء خود را اعلام می‌کنیم.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد کاظم برجلو، یکی از اعضای کادرفنی سایپا که سابقه طولانی در این تیم دارد همچنان در کنار ابراهیم صادقی در سایپا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.