جوانمردی در این ویدئو تصریح می‌کند، به زندانیان کهریزک تجاوزی نشده و خیلی‌ها در همان زمان به وی اعتراض می‌کردند که چرا دست به خبرسازی می‌زند.

این اظهارات، خلاف واقع بودن ادعای "مهدی کروبی" را به خوبی آشکار می‌سازد؛ ادعایی که زمینه را برای موج سواری و سوء استفاده دشمنان ملت ایران آماده کرد.

خبرنگار صدای آمریکا در اطلاعیه خود مدعی شده، "در این ویدیوی دستکاری شده واژه «کردند» را با ادیت به «نکردند» تغییر داده اند؟! " و می‌گوید این مطلب با لب خوانی هم مشخص می‌شود.
وی همچنین نوشته که صحت گفته‌های به اصطلاح قربانیان تجاوز، توسط سازمان ملل و کارشناسان آمریکایی تایید شده است.

جوانمردی در بخشی دیگر از این اطلاعیه مدعی شده "سپاه پاسداران و خبرگزاری فارس مجبور شده اند برای نفی و بی اعتبار کردن بنده سریال تلویزیونی بسازند".

این درحالی است که وی چند ماه پیش و پس از افشاگری هایش درباره فساد اخلاقی "کامبیز حسینی" به صحت سخنان خود درباره فساد اخلاقی کارمندان صدای آمریکا اذعان کرده و در جواب اعتراض مخاطبینش چنین نوشت: "من مشروب خورده بودم و اشتباه خود را توجیه نمی‌کنم".

خبرنگار صدای آمریکا در فایل اصلی صحبت هایش را پخش کند/چرا جوانمردی سخنان خود را نمی‌پذیرد و سعی در توجیه غیرمنطقی آن دارد؟

سوال اینجاست چرا جوانمردی این بار هم سخنان خود را نمی‌پذیرد و سعی در توجیه غیرمنطقی آن دارد؟

در پاسخ به ادعا‌های علی جوانمردی توجه به چند نکته ضروری می‌نماید:
۱. برخلاف گفته جوانمردی، با لب خوانی کاملا مشخص می‌شود که وی می‌گوید "تجاوز نکرده بودند".
۲. اگر خبرنگار صدای آمریکا در گفته‌های خود صادق است، فایل اصلی صحبت هایش را پخش کند، چون طبیعتا باید نسخه اصلی را پیش خود داشته باشد چراکه وی پیش از این در فیس بوک خود نوشته بود: "اسکایپ لپ تاب من دارای نرم افزاری است که بطور اتوماتیک گفتگو‌ها را ضبط می‌کند".

خبرنگار صدای آمریکا در فایل اصلی صحبت هایش را پخش کند/چرا جوانمردی سخنان خود را نمی‌پذیرد و سعی در توجیه غیرمنطقی آن دارد؟

۳. اگر بنابر ادعای وی، سازمان ملل صحت گفته‌های شاهدان دروغین را تایید کرده، اسناد مربوط به آن را منتشر کند.
۴. جوانمردی در همین فیلم صراحتا می‌گوید "خیلی‌ها به او برای خبرسازی درباره تجاوز به زندانیان کهریزک اعتراض کرده اند" که نشان می‌دهد این ماجرا ساختگی بوده است.
۵. به زودی قسمت‌های مهمتری از سخنان این خبرنگار صدای آمریکا منتشر می‌شود که به کلی پرده از خبرسازی و دروغ پردازی‌های وی برخواهد داشت.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.