گروه بازار پول- دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات و کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب کشور می‌توانند در صورت مسافرت به کشور امارات از هشت شعبه بانک صادرات ایران مستقر در کشور امارات متحده عربی، پول محلی دریافت کنند. به گزارش روابط عمومی ‌بانک صادرات، در راستای جلب رضایت مشتریان، همسویی با بانکداری بین‌المللی و تسهیل در مراودات تجاری هموطنان گرامی، بانک صادرات به عنوان اولین بانک کشور امکان پرداخت وجه به دارندگان کارت‌های سپهر و کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب را در کشور امارات متحده عربی فراهم کرد.

کلیه دارندگان کارت‌بانک‌های الکترونیکی (Debit) عضو شبکه شتاب، در صورت سفر به کشور امارات قادر خواهند بود با مراجعه به شعب بانک صادرات پول محلی دریافت کنند.

گفتنی است، شعب بانک صادرات در کشور امارات با استفاده از کارت‌بانک‌های شبکه شتاب کشور ایران نسبت به تبدیل ریال به ارز محلی اقدام و تا سقف پنج هزار درهم در روز به متقاضیان پول محلی پرداخت می‌نماید.

لازم به ذکر است، با عنایت به بسترسازی‌های انجام شده به زودی کلیه شعب خارج از کشور بانک صادرات ایران آمادگی خواهند داشت تا به کلیه دارندگان کارت بانک‌های ایران، پول محلی پرداخت کنند.

بانک صادرات ایران با برخورداری از ۲۵ شعبه و واحد بانکی فعال در انگلیس، فرانسه، یونان، آلمان، امارات، قطر، عمان، لبنان، بحرین، ترکمنستان، ازبکستان و افغانستان، گسترده‌ترین شبکه شعب خارجی نظام بانکی کشور را در اختیار دارد و افزون بر این بانک صادرات روابط وسیع کارگزاری و امکان انتقال وجه در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد.