آموزش تصویری و آنلاین موسیقی را با خنیاگر تجربه کنید

جهان بی انتها موسیقی

موسیقی یا خنیا هنری است فاخر تا بتوان با ترکیب خلاقانه صدا و ریتم نمایش بدیعی از احساسات و هیجانات درونی را شاهد بود، در واقع آن را می توان زبان دل دانست تا از احساسات انسانی سخن گفت، بی جهت نیست که این آوا ها می توانند از جسم عبور کنند و قلب ها را تسخیر کنند‌. افکار و احساسات درونی از طریق نواختن فرصت پیدا می کنند که بیان شوند بی جهت نیست که بر دل شنونده  می نشینند البته زمانی می توان از موسیقی لذت وافری برد که دنیای بی انتهای آن را شناخت.

روش های یادگیری تصویری موسیقی آنلاین

امروزه که روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت است یادگیری موسیقی نیز با سختی های چندانی همراه نیست و می توان به راحتی حتی در منزل نیز آن را آموخت. آموزش آنلاین فرصتی بینظیر فراهم کرده است تا به خوبی بتوان از محدودیت های مکان و زمان عبور کرد و از آموزشات برترین اساتید بهره برد و حتی بازدهی بالاتری را نیز شاهد بود.

مقایسه مزایا آموزش آنلاین و یادگیری حضوری موسیقی

فرصت آموزشی برابر برای تمام علاقمندان به آموزش موسیقی

در روش حضوری برای این که تمامی افراد بتوانند در آموزشگاه های معتبر از محضر اساتید به نام استفاده کنند محدودیت هایی وجود دارد اما در روش آموزش مجازی حتی با یک گوشی هوشمند نیز می توان بهترین بازدهی را شاهد بود.

یادگیری آنلاین موسیقی بدون محدودیت های مکانی و زمانی

اغلب اساتید حاذق در زمینه آموزش موسیقی ساکن پایتخت و یا کلان شهر ها هستند که این محدودیت ها، فرصت را از سایر افراد که اغلب از استعداد شگرفی نیز برخوردارند می گیرد تا نتوانند علاقه و استعداد خویش را به نمایش بگذارند اما در کلاس های آنلاین، هنرجو در هر کجای این کره خاکی که ساکن باشد به راحتی می تواند بیاموزد و جلوه بدیعی از توانمندی ذاتی را به نمایش بگذارد.

یادگیری تصویری موسیقی همگام با مشغله های تمام نشدنی زندگی

کلاس های آموزش موسیقی در آموزشگاه ها به شکل منظم و در چندین جلسه برگزار می شود که معمولا افراد شاغل نمی توانند با آن ها هماهنگ شوند اما در آموزش های آنلاین تمامی افراد می توانند بدون دردسر و در هر زمان که مایل باشند ببینند و تمرین کنند.

بهرمندی از تخصصی ترین آموزش های تصویری موسیقی

در تهیه و ضبط ویدئو های آنلاین آموزش موسیقی، تمامی نکات به شکل استاندارد رعایت می شود تا حتی افرادی که آنچنان مستعد نیستند نیز بتوانند بیاموزند علاوه بر آن که بر خلاف کلاس های حضوری فرصت بیشتری برای مرور وجود دارد.

استفاده از آموزش های برترین اساتید موسیقی ایران

معمولا اساتید موسیقی خود نیز آنچنان مشغله کاری دارند که نمی توانند کلاس های حضوری بسیاری را برگزار کنند اما آموزش آنلاین فرصت ویژه ای فراهم می کند تا تمامی افراد حتی ساکنین دور دست ترین شهر ها نیز بتوانند از علم و تجربه این اساتید بهره ببینند و بدرخشند.

آموزش ساده و راحت سبک های مختلف موسیقی

یکی از چالش های آموزش حضوری موسیقی این است که نمی توان به راحتی تمامی سبک های متنوع را آموخت اما در آموزش آنلاین این شیوه امتحان شده و کارآمد، هنرجویان می توانند سبک های مختلف را بیاموزند و با مرور محتوا های آموزشی استاندارد، حرفه ای بنوازند.

آزادی عمل برای انتخاب ساز مد نظر

هنر از ازل در ذات انسان سرشت شده است. بسیاری از افراد علی رغم گرایش عمیق قلبی که به موسیقی دارند اما در انتخاب ساز اصلی خویش با چالش هایی مواجه هستند.

اما در آموزش آنلاین می توان سریع تر و بدون نگرانی ساز مد نظر را انتخاب کرد و همگام با استاد نیز پیش رفت.

آکادمی خنیاگر را بهتر بشناسید

خنیاگر از برترین آموزشگاه های مجازی موسیقی است که توانسته شرایطی منحصر به فرد فراهم کند تا خیل عظیم عاشقان موسیقی ایران بتوانند در فرصتی برابر بیاموزند و تبدیل به نوازندگانی چیره دست شوند. در ادامه به مهمترین مزایا و امکاناتی این آکادمی حرفه ای اشاره می شود تا بتوان بهتر درک کرد که چرا علی رغم سابقه فعالیت نه چندان زیاد به این حد از محبوبیت رسیده است.

روش استاندارد آموزش تصویری موسیقی

این آکادمی موفق برای این که تمامی افراد بتوانند گام به گام الفبای موسیقی را بیاموزند چارچوب های آموزشی استاندارد را به شکل بسیار حرفه ای رعایت کرده است. بی جهت نیست که حتی با تماشای یکباره این ویدئو های آموزشی نیز می توان بازدهی خیره کننده ای را شاهد بود.

حضور بهترین اساتید موسیقی ایران

اساتیدی که در تهیه بسته های آموزشی خنیاگر حضور یافته اند به شدت توانمند هستند علاوه بر آن که هنرمندان بسیاری را تربیت و به جامعه موسیقی معرفی کرده اند که همچون الماس در سوابق کاری آنها می درخشد. تماشا یک باره این فیلم های آموزشی نیز می تواند هر فرد علاقمند به موسیقی را مجاب کند که چرا تهیه آنها می تواند بازدهی چند برابری آموزشی به همراه داشته باشد.

برخی از اساتید موسیقی خنیاگر عبارتند از:

  • استاد مسعود حبیبی - آموزش ساز دف
  • استاد سعید ثابت - آموزش ساز سنتور
  • استاد نادر مشایخی - آموزش هارمونی
  • استاد علی پژوهشگر - آموزش ساز عود (بربت)
  • استاد علی (همایون) رحیمیان - آموزش ساز ویلون
  • استاد سام اصفهانی - آموزش ساز پیانو
  • دکتر امیر حسین رمضانی - آموزش تئوری موسیقی
  • استاد کیوان میر هادی - آموزش ساز گیتار
  • استاد محمد مهدی بابایی - آموزش متد میوزماسل
  • استاد آزاد میرزا پور - آموزش ساز تار
  • استاد طینوش بهرامی - آموزش ساز سه تار
  • استاد شاهو عندلیبی - آموزش ساز نی
  • استاد منصور پاک نژاد - آموزش ساز هارمونیکا (ساز دهنی)

تیم فیلمبرداری حرفه ای

در تهیه بسته های آموزشی این آکادمی علاوه بر رعایت استاندارد ها، مهارت خیره کننده گروه فیلمبرداری نیز به شدت مشهود است، بی جهت نیست که افراد حتی مبتدی نیز به راحتی می توانند گام به گام با آموزشات اساتید پیش بروند و درخشش بینظیری را در این زمینه به نمایش بگذارند. تجربه و مهارت دست به دست هم داده اند تا این متخصصان، بسته های آموزشی بینظیری در بالاترین سطح کیفیت به هنر دوستان هدیه دهند.

ویدئوهای آموزشی منحصر به فرد

کیفیت بالا که در محتواهای آموزشی این آکادمی موفق به چشم می خورد می تواند هر هنردوستی را مجاب کند که از این طریق توانمندی خویش را پرورش دهند. این متخصصان کار بلد به شیوه ای مدرن توانسته اند در تهیه بسته های آموزشی تمامی جزئیات از نور پردازی، صدا برداری و تدوین را به شکل استاندارد رعایت کنند تا علاوه بر بازدهی بیشتر آموزش، هنرجو از حس و حال فیلم ها نیز غرق لذت شود.

از آن جهت تهیه این بسته های آموزشی می تواند برای تمامی افراد با هر سطح از توانمندی مناسب باشد که نمایش اجرای نت ها همگام با استاد و به شکل بسیار جزیی قابل مشاهده است.

آموزش راحت و بدون دردسر موسیقی

با توجه به محدودیت های جغرافیایی و زمانی که گریبان گیر بسیاری از افراد شده است می توان به شکل آنلاین و راحت موسیقی را آموخت. فقط کافیست فیلم های آموزشی را دانلود کرده و همگام با استاد پیش رفت تا با مرور تمارین مهارت بیشتری را نیز به دست آورد.

پاسخ به سوالات و چالش ها در حین آموزش

از دیگر نقاط قوتی که موجب برتری این بسته های آموزشی شده است امکان مطرح کردن سوالات و یا ابهامات آموزشی است. هنرجو می تواند در سیستم ارسال تیکت هر زمان که نیاز به راهنمایی بیشتر دارد چالش های خود را مطرح کند علاوه بر پاسخ گویی توسط تیم پشتیبانی سایت خنیاگر، امکان ارتباط با اساتید نیز وجود دارد.

آموزش تصویری عود آنلاین - آموزش آنلاین عود

آموزش عود

آموزش تصویری عودنوازی با خنیاگر

خنیاگر فضایی آموزشی استاندارد فراهم کرده است تا بتوان عود این ساز نجیب و اصیل را به راحتی و با کمک یکی از برترین اساتید ایران آموخت. بسته های آموزشی که این آکادمی تهیه کرده است با بیان شیوا و دلنشین استاد علی پژوهشگر این نوازنده توانمند همراه است تا هنرجو بتواند تکنیک های پایه را به شکل اصولی و گام به گام بیاموزد.

درباره مدرس دوره عود - علی پژوهشگر

استاد علی پژوهشگر نه تنها از نوازندگان قدرتمند عود است بلکه توانمندی خیره کننده آهنگ سازی ایشان شهره عام و خاص است. ایشان علی رغم سن نه چندان زیاد، کارنامه ای درخشان پر از آثار فاخر ثبت کرده اند که ذوق و هنرشان، همگان را مبهوت کرده است علاوه بر آن مهارت شگرف در نواختن ساز تنبک و پیانو را نیز باید به دیگر توانمندی های استاد افزود. 

تحصیلات آکادمیکی در مقطع کارشناسی موسیقی و کارشناسی ارشد نوازندگی نیز می تواند گواه علم بالای ایشان باشد بی جهت نیست که توانسته اند در این سال ها شاگردان بسیاری را به خوبی تربیت کنند. منصور نریمان، عباس پژوهشگر، فرهاد فخر الدینی، شریف لطفی، حسین علی زاده، کامبیز روشن روان، حسین دهلوی، مصطفی کمال پور، تراب و محمد رضا درویشی از اساتید ایشان بودند که علی پژوهشگر توانسته از محضر  این متخصصان کار بلد چنین خوب تجربه آموزی کند.

فعالیت های هنری علی پژوهشگر

  • سرپرستی گروه موسیقی نریمان
  • همکاری با ارکستر ملی ایران
  • عضویت در گروه های موسیقی ایران مانند دالاهو، صبا، مستان، داوود آزاد و سیمرغ
  • اجرای کنسرت های پر شور در کشور های مختلف همچون کانادا، آمریکا و اروپا
  • اجرای بینظیر مجموعه ۴۲ قطعه برای عود اثر منصور نریمان

آموزش عود مقدماتی (متد اختصاصی) - علی پژوهشگر

استاد علی پژوهشگر در این بسته آموزشی با بیانی شیوا الفبای موسیقی را مرحله به مرحله آموزش داده اند. تجربه گران بها و مهارت بالای ایشان سبب شده که هیچ نکته ای از قلم نیفتد، هنرجو می تواند با آموزشات پیش برود و به شکل بسیار حرفه ای بنوازد. در تدریس شیوه عود از قطعات اساتید منصور نریمان، روح الله خالقی، نصر الله زرین پنجه، مرتضی نی داوود، درویش خان و ابوالحسن صبا استفاده شده است تعدادی قطعات شاخص محلی ایرانی نیز علاوه بر تمارین اصولی در این بسته آموزشی پر بار گنجانده شده است. بسته های آموزشی خنیاگر با این هدف تولید و عرضه شده اند تا تمامی هنر دوستان بتوانند به آموزشات برترین اساتید موسیقی ایران دسترسی داشته باشند و اعتماد به نفس بینطیری احساس کنند.

آموزش تصویری کمانچه آنلاین - آموزش آنلاین کمانچه

آموزش کمانچه

حسام اینانلو استاد چیره دست ساز کمانچه است که علی رغم سن کم، توانسته کارنامه درخشانی در نوازندگی و آهنگ سازی بر جای بگذارد. بی جهت نیست که آثار ایشان را با برترین اساتید معتبر موسیقی مقایسه می کنند. البته شخصیت هنری فاخر ایشان را نمی توان با بهره مندی از محضر اساتید توانمندی همچون اردشیر کامکار و محمد رضا لطفی بی ارتباط دانست. در این محتواهای آموزشی، استاد حسام اینانلو در فضایی دوستانه و به صورت گام به گام تمامی تکنیک ها و تمارین را با لحنی شیوا و دلنشین بیان کرده اند تا حتی کوچک ترین نکته ای از قلم نیفتد.

آموزش کمانچه مقدماتی (متد هنرستان) حسام اینانلو

در این بسته آموزشی شگفت انگیز، آموزش مبانی بر اساس فهرست بندی کتاب اول هنرستان برای ساز ویلون صورت گرفته است علاوه بر آن که استاد حسام اینانلو با بیانی شیوا و جذاب به شکل بسیار جزیی الفبای کمانچه از نحوه به دست گرفتن تا سطح مقدماتی را تدریس کرده اند. هنرجو می تواند با دنبال کردن این ۱۷ جلسه پربار در آخر شاهد درخشش بینظیری از علاقه و استعداد خویش در نواختن این ساز بی رقیب باشد.

اگرچه آموختن کمانچه این ساز شگفت انگیز کار هر کسی نیست اما در صورتی که بتوانید در شرایطی استاندارد از تجربیات برترین اساتید موسیقی استفاده کنید، یادگیری تبدیل به روندی لذت بخش و پر بازده خواهد شد. خنیاگر این آکادمی حرفه ای با تهیه محتوای آموزشی بینظیر بستری فراهم کرده است تا تمامی فرزندان هنر دوست ایران در هر شهر و روستا و حتی خارج از کشور بتوانند با قیمتی مقرون به صرفه شاهد نتایج شگرف باشند.

فعالیت های هنری حسام اینانلو

انتشار آلبوم رهگذر در سال ۱۳۸۸ توانست نخستین فعالیت حرفه ای ایشان را به شکل شاخصی در اذهان عمومی به ثبت برساند. همکاری با مجید درخشانی، جهان شاه صارمی و لیلا حکیمی در سوابق کاری ایشان همچون الماس می درخشد. دو نوازی کمانچه و دودوک توسط حسام اینانلو و رضا عسگر زاده تجربه بینظیری را برای علاقمندان موسیقی در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر فراهم کرد.

آموزش تصویری تار آنلاین - آموزش آنلاین تار

آموزش سه تار

یکی از راه هایی که می توان به شکل راحت و مفید در نواختن سه تار متخصص شد و ذوق هنری خود را به نمایش گذاشت استفاده از ویدئو های آموزشی آنلاین است.

مزایای یادگیری سه تار به شکل آنلاین

به راحتی حتی افرادی که وقت کافی برای حضور در کلاس های آموزشگاه را ندارند نیز می توانند بیاموزند و حرفه ای شوند. یکی از تردید هایی که در زمینه آموزش آنلاین سه تار مطرح می شود این است که نمی توان با استاد ارتباط مستقیمی داشت اما نباید از قلم انداخت که فیلم های آموزشی آکادمی خنیاگر را بهترین گروه فیلمبرداری ایران تهیه کرده اند، علاوه بر این که آموزشات نیز به شکل بسیار جزیی و مرحله به مرحله ضبط شده اند و این امکان نیز فراهم است که هنرجو سوالات و اشکالات خود را بپرسند تا بدون هیچ گونه چالشی بتوانند نمایش خاصی از هنر و مهارت را شاهد باشد.

اما نباید فراموش کرد که در آموزش سه تار چه به شکل مجازی و یا حتی حضوری تعیین کننده مسیر رشد و پیشرفت خود هنرجوست. اگر فرد بتواند با تکیه بر علاقه و پشتکار به شکل هدفمند تمارین را انجام دهد نه تنها به عنوان یک نوازنده خوب ظاهر خواهد شد بلکه دور از انتظار نیست حتی نامی در این عرصه نیز بر جای بگذارد. برخی از افراد در ابتدای مسیر یادگیری به علت هیجانات درونی و ذوق زیاد، ساعات طولانی مشغول تمرین می شوند اما رفته رفته فواصل را بیشتر می کنند به طوری که در نهایت به شکل منقطع در می آید درحالی که این اقدام مهمترین آفت پیشرفت است.

شناخت بهتر مدرس دوره تار - طینوش بهرامی

استاد طینوش بهرامی نوازنده مطرح و حاذق سه تار هستند که با توانمندی شگفت آوری که همواره در نواختن سه تار به نمایش می گذارند شهره عام و خاص هستند. ایشان علاوه بر نبوغ درونی از نظر آکادمیکی نیز دانش بالایی دارند، فارغ التحصیل شدن در مقطع کارشناسی ارشد موسیقی دانشگاه لندن می تواند گواه این موضوع باشد البته که رشد شخصیت هنری فاخر ایشان را نمی توان بی ارتباط با حضور در محضر اساتیدی چیره دستی همچون حبیب الله صالحی، هوشنگ ظریف، حسین علی زاده و مجید کیانی دانست.

سابقه هنری استاد طینوش بهرامی

اگرچه کارنامه کاری ایشان آنچنان پربار است که نمی توان همه را اشاره کرد ولی به چند مورد گریزی کوتاه زده شده است:

  • اجرای شاخص در سالن رودکی همراه با برترین موسیقی دانان ایران همچون حسین علی زاده و پرویز مشکاتیان
  • رهبری گروه کنسرواتور ملی تهران
  • سابقه درخشان تدریس در دانشگاه سوره از سال ۱۳۷۷ تا ...

 آموزش سه تار مقدماتی (متد اختصاصی)- طینوش بهرامی

در این بسته آموزشی حرفه ای علاوه بر رعایت تمامی استاندارد های آموزشی روز دنیا، مفاهیم و تکنیک های اولیه به شکل جز به جز برای هنر جویانی که در ابتدای راه قرار دارند بیان شده است. استاد طینوش بهرامی مدرس این دوره هستند که آوازه هنر ایشان بر کسی پوشیده نیست. ایشان برای تفهیم درست و برداشتن گام های نخست آموزشی، تمامی نکات و تمارین را با بیانی شیوا و گوش نواز بیان کرده اند.

تهیه این بسته آموزشی منحصر به فرد این امکان را می دهد تا هنرجویان با دلی قرص و مطمئن تمامی مقدمات مورد نیاز برای ورود به مراحل پیشرفته را بیاموزند.

آموزش سه تار متوسطه ۲ (متد تخصصی) - طینوش بهرامی

هنرجویان زمانی به آن درجه از هنر و توانمندی می رسند که قطعات موسیقی ایران را با ساز های مختلف بسازند که از فرهنگ سه تار و تکنیک های آن به خوبی آگاه باشند. در این مجموعه قطعات مختلفی قرار گرفته است تا هنرجو بتواند با کمک یادگیری تکنیک های متنوع، توانمندی خویش را در زمینه ترجمه قطعات با سه تار بهبود بخشد.

خنیاگر با تولید محتوای آموزشی موسیقی بینظیر و استاندارد در کنار همراهی برترین استادان موسیقی ایران فرصتی فراهم کرده است تا تمامی عاشقان موسیقی در هر زمان و مکان فرصتی برابر داشته باشند تا استعداد های نهفته موسیقیایی خود را شکوفا کنند. خنیاگر برای برطرف کردن نیاز آموزشی عاشقان موسیقی، بهترین اساتید موسیقی ایران را گرد آورده است تا تمامی ایرانیان هنر دوست حتی خارج از کشور فرصتی برابر برای آموختن و نوازنده حرفه ای شدن داشته باشند.

این آکادمی حرفه ای در تلاش است تا تمامی فرزندان هنر دوست ایران بتوانند با قدرت و با اعتماد به نفس بالا عاشقانه ساز بنوازند و توانمندی خود را به نمایش بگذارند. همچنین برای رفاه حال تمامی علاقمندان علاوه بر آن که بسته های آموزشی خود را به شکل کلی تولید و عرضه کرده است این امکان را نیز وجود دارد که افراد بتوانند تک جلسات را خریداری کنند اما مطمئنا استفاده از بسته آموزشی کامل در مدیریت هزینه تاثیر بهتری دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.