گزارش «اقتصادنیوز» از بازار طلا و سکه ؛

۲ روی سکه قیمت سکه؛ طناب‌کشی میان ۲ جناح؟/پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳

کدخبر: ۶۳۶۵۸۶
اقتصادنیوز: بازار سکه روز گذشته و همزمان با اولین روز کاری سال جدید با رویکرد صعودی به کار خود پایان داد؛ موضوعی که قیمت اعلامی در سایت اتحادیه طلا و جواهر موید آن است و قیمت سکه دیروز طبق اعلام این سایت، وارد کانال ۳۹ میلیون تومان شد. با این حال برخی از سکه بازان روی دیگر سکه بازار نویانی دیروز را هیجانی توصیف می‌کنند.
۲ روی سکه قیمت سکه؛ طناب‌کشی میان ۲ جناح؟/پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش اقتصادنیوز،سکه بازان در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ مانند روزهای پایانی سال گذشته قدرت نمایی کردند.در همین رابطه براساس قیمت های اعلامی سایت اتحادیه طلا و جواهر این فلز گران بهای داخلی دیروز نه تنها از مرز ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرد بلکه به سطح ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت. برخی دیگر اما بر این باورند که در روزهای آینده با جدی تر شدن فعالیت کاری سکه بازان احتمالا سکه از مسیر صعود عقب نشینی خواهد کرد.

البته در شرایط کنونی و تا لحظه تدوین این گزارش، طلای جهانی حدود ۵ دلار نوسان صعودی را ثبت کرد و بر روی ۲۱۷۰ دلار قرار دارد.از سوی دیگر برخی هم همچنان مدعی نوسانی شدن قیمت دلار روزهای نیمه تعطیل هستند!

فعالان بازار می گویند با توجه به قیمت فعلی سکه، جناح افزایشی بازار امروز برای رسیدن به ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در گام بعدی مرز ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد.

با این حال برخی هم معتقدند در صورتی که بازارساز وارد شود احتمالا توقف روند صعودی قیمت سکه تا پله هشتم کانال ۳۸ میلیون تومان وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید