گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سکه ؛

دو اتفاق مهم در بازار طلا و سکه

کدخبر: ۶۳۰۹۹۳
اقتصادنیوز: در شرایط فعلی در بازار طلا و سکه دو خبر مورد توجه معامله‌گران است. نخست دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد و دوم عرضه گسترده سکه.
دو اتفاق مهم در بازار طلا و سکه

به گزارش اقتصادنیوز، بنابر اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز دوشنبه  تا ۳۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومانعقب نشینی کرد ؛ اما در ادامه معاملات آرایش صعودی به خود گرفت  و با ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.این قیمت در حالی است که دو روز قبل قیمت هر قطعه سکه امامی در سایت اتحادیه با ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته شده بود.

خبر مرتبط
چراغ سبز دینار عراق به صعود قیمت/ بازار ارز 8 اسفند چه سمت و سویی گرفت؟

اقتصادنیوز: بازار امروز در حالی به کار خود پایان داد که همه قیمت ها صعود را در پیش گرفتند؛ دینار عراق هم سرانجام پس از چندین هفته رنگ صعود را به خود دید.

در شرایط فعلی در بازار طلا و سکه دو خبر مورد توجه معامله‌گران است. طبق خبرهای منتشر شده قرار است دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۲، انجام شود. از سوی دیگر مرکز مبادله ایران اعلام کرده در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد.

تحلیلگران فنی معتقدند جناح افزایشی بازار امروز برای رسیدن به مرز ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد. به عقیده این دسته درصورتی‌که سکه بالای مرز ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تثبیت دهد، احتمال رسیدن تدریجی آن به پله هشتم کانال مذکور وجود دارد. با این حال اگر  سکه مرز ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را از دست دهد ممکن است تا محدوده ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عقب‌نشینی کند.

خبر مرتبط
آخرین قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز 8 اسفند/سکه صعودی شد +جدول

اقتصادنیوز:امروز سکه امامی با رشد ۰.۷۳ درصدی به ۳۳,۸۵۰,۰۰۰ (سی و سه میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید