گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

خروج سرمایه از بورس متوقف شد

کدخبر: ۶۱۱۵۹۶
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 424 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 85 میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران در دو روز ابتدایی تداوم داشت، اما پس از آن این روند متوقف شد. 
در اولین روز هفته 15 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه نیز 22 میلیارد تومان بود. اما روز دوشنبه 192 میلیارد تومان وارد شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول ورودی 175 میلیون تومان بود. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد ورود پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 94 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 424 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 85 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی خساپا بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از خساپا، نمادهای فملی، شپنا، وتجارت و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سامان، ثفارس، فزر و پکویر بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز شستا، وسالت، بپاس و قشرین بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل کفرا، ثفارس، فصبا، فزر و ولشرق بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین ورود سرمایه به نمادهای واتی، فزر، خبنیان، کی بی سی و وساخت تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای خساپا، وارس، شستا وشپنا بیشترین خروج را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین ورود به چکاپا، خبنیان، دسبحا، اخابر و وساخت اختصاص داشت و شپنا، خساپا، نوری، وبملت و وغدیر بیشترین خروج را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز بیشترین ورود متعلق به های وب، کرومیت، کسرا، زفجر، غشصفا، کترام و فزر بود و در سوی دیگر وسالت، خساپا، شپنا، تاصیکو، فملی و خگستر بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. 

020901

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید