گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سهام در روز یکشنبه؛

نوسان بورس در حول تردید

کدخبر: ۶۰۹۴۸۵
اقتصادنیوز: امروز شاخص‌ها روز پرنوسانی داشتند اما دامنه این نوسان‌ها کوتاه بود. به نظر می‌رسد بازار در تردید به سر می‌برد.
نوسان بورس در حول تردید

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز یکشنبه بیست و یکم آبان ماه 1402، شاخص کل بورس تهران 848 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 53 هزار و 634 واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش هزار و 933 واحد در رقم 701 هزار و 26 واحدی ایستاد. 

شاخص کل فرابورس با افت 3 واحدی به رقم 25 هزار و 18 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش 545 واحد به سطح 124 هزار و 909 واحد رسید. 

نمادهای پیشران بازار سهام

امروز فملی، اخابر و فولاد نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل شستا، اپال و خزامیا از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای خدیزل، گلدیرا و انتخاب بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، بپاس و سرچشمه بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد شستا بیشترین تراکنش را داشت و وساخت و خگستر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز کرمان، گدنا و حآفرین بیشترین تراکنش را داشتند.  

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 6 هزار و 644 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 184 میلیارد تومان بود که 3 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 4 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 3 هزار و 793 میلیارد تومان رسید. 

صف‌های خرید و فروش بورس  

در معاملات یکشنبه، 65 نماد صف خرید داشتند و 35 نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 12 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 159 میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 6 درصدی به 334 میلیارد تومان رسید.

020821

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید