رصد بازار خودروهای داخلی؛

تخت گاز پژو 206 در جاده افزایش قیمت + جدول

کدخبر: ۶۰۲۸۹۰
اقتصادنیوز: اثر تنش‌های منطقه امروز 16 مهر به بازار خودرو هم رسید و با این شرایط پرطرفدارهای ایران‌خودرو با رشد قیمت راهی بازار شدند.
تخت گاز پژو 206 در جاده افزایش قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ روز گذشته و با آغاز عملیات طوفان الاقصی بازارهای منطقه با التهاب مواجه شد؛ در بازار ایران نیز وضعیت همین گونه بود، در همین زمینه دلار سیر صعودی به خود گرفت روندی که امروز هم ادامه داشت. رشد نرخ دلار از یک سو و تنش‌های به وجود آمده در منطقه موجب شد تا بازار خودرو امروز شکل افزایشی به خود گیرد و ایران‌خودرویی‌ها با افزایش 5 تا 15 میلیون تومان راهی بازار شوند.

با شروع درگیری در منطقه فعالان بازار خودرو پیشبینی کردند که امروز شاهد رسیدن اثر این تنش‌ها در بازار خودرو خواهیم بود، پیش بینی که درست از آب درآمد و بازار روند افزایشی قیمت به خود گرفت.

با توجه به ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز  «پژو 206 دنده‌ای» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند و با افزایش 15 میلیونی راهی بازار شدند. رشد خانواده دنا هم به 8 تا 10 میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S8»، «تارا اتومات V2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای » در بازار 480 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشت رشدی 15 میلیونی داشت. از سوی دیگر «هایما S8 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 760 میلیون تومان قیمت خورد که با این شرایط نسبت به روز گذشته رشدی  5 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2 » هم در بازار امروز 760 میلیون تومان قیمت و رشدی 5 میلیونی در بازار داشت.

براساس ارزیابی‌ها « دنا پلاس 6دنده توربو» هم امروز 740 میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته رشدی 8 میلیونی را تجربه کرد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با قیمت 805 میلیون تومان راهی بازار شد و رشدی 10 میلیونی را به خود اختصاص داد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم 610 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 8 میلیون تومانی داشت.

ایران اقتصاد 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید