رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

افزایش شدت جریان خروج پول حقیقی از بورس تهران

کدخبر: ۶۰۰۹۲۲
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در چهار روز معاملاتی این هفته بودیم.
افزایش شدت جریان خروج پول حقیقی از بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز هفته روند خروج مداوم جریان پول حقیقی از سهام چهار روزه شد و 124 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در روز دوشنبه برآیند جریان پول حقیقی در سهام به منفی 650 میلیارد تومان رسید؛ در حالی که تحلیل‌گران احتمال اقبال حقیقی در این روز را بالا می دانستند.

 روز سه شنبه روند روز شنبه بر قرار بود و 113 میلیارد تومان از مالکیت حقیقی‌های بازار سهام کاسته شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته نیز شاهد خروج پول برای هفتمین روز متوالی بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 24 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 911 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 227 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش داشت.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه   نماد فملی بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 28 میلیارد تومان بود. پس از فملی، نمادهای شپنا، وبملت، وتجارت و فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای حکشتی و خکمک تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای خزامیا، حشکوه و بکابل بیشترین ورود را داشتند.

روز دوشنبه نماد وتجارت بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 41 میلیارد تومان بود. پس از وتجارت، نمادهای فولاد، وبملت، خودرو و حفارس بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای ناما و خموتور تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای وسپهرح، فبیرا و غپاک بیشترین ورود را داشتند.

 روز سه‌شنبه نماد فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 23 میلیارد تومان بود. پس از فولاد، نمادهای وپاسار، وشهر، فملی و شپنا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای خزامیا و بکابل تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای ثعمرا، فسوژ و وآیند بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز هفته نیز  نماد خبنیان بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن 37 میلیارد تومان بود. پس از خبنیان، نمادهای فملی، فولاد، وپاسار و غدشت بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای حتوکاح و وسپهرح تعلق داشت و پس از این دو، نمادهای وپاسارح، وآیند و وبملت بیشترین ورود را داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید