اقتصادنیوز گزارش می‌دهد؛

ریزش سکه در پایان سریال کره‌ای!/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز

کدخبر: ۵۹۸۹۸۲
اقتصادنیوز: روز گذشته قیمت سکه امامی نزولی شد. حالا معامله گران‌ سرنوشت فلز گران بهای داخلی در بازار امروز را چگونه پیش‌بینی می‌کنند؟
ریزش سکه در پایان سریال کره‌ای!/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته سریال کره‌ای ارزهای بلوکه شده به پایان رسید و طبق خبرها دارایی ایران در کشور‌های خارجی به حساب بانک‌های ایرانی در قطر واریز شد و در سوی دیگر، با اجرایی شدن توافق تبادل زندانیان آمریکایی، این افراد مبادله و از کشور خارج شدند.

بررسی.ها نشان می‌دهد اگرچه واکنش قیمت دلار نسبت به این دو خبر چندان قابل توجه نبود اما قیمت سکه امامی کاهش تقریبا ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و در ساعات پایانی بازار در محدوده ۲۷ میلیون و‌ ۹۰۰ هزار تومان‌‌ بسته شد.

از سوی دیگر روز قبل طلای آب‌شده هم به عقب برگشت اما مهم‌ترین حمایت نزدیک آن سطح ۳۸ درصدی فیبوناچی در محدوده ده میلیون و ۸۰ هزار تومان است. سطح حمایت ده میلیون و ۲۰ هزار تومانی نیز منطبق با حمایت سقف ابرکومو است که در پله بعدی حمایت از طلا ایستاده است.

از سوی‌دیگر قیمت‌ ربع سکه دیروز ۲۵۰ هزار تومان ارزان شد. روز قبل ربع سکه با یک کندل پرقدرت فول بادی حمایت سطح ۲۳ درصدی فیبوناچی را شکسته و حمایت محدوده ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، حمایت مهم ربع سکه است که قبلاً دو بار از این محدوده حمایت شده است.

از نگاه تکنیکال‌کارها در شرایط کنونی کف قیمت سکه مرز ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که شکست این محدوده نیازمند اخبار مثبت قوی تر است. از طرف دیگر اولین مرز مقاومتی سکه محدوده ۲۸ میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

در حال حاضر، اگر امروز سه شنبه اخبار مثبت دیگری منتشر شود، احتمال عقب نشینی سکه تا ۲۷ میلیون و ۷۰۰هزار تومان وجود دارد، در غیر این صورت سکه بین کانال ۲۷ و ۲۸ میلیون تومان در نوسان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید