گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز

نوسان دلار در منطقه خاکستری/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۹۰۹۰۱
اقتصادنیوز: فعالان بازار می گفتند در شرایط کنونی در صورتی که خبر خاصی منتشر نشود، محدوده 49 هزار و 200 تومان حمایت اول دلار است و در صورتی که شکسته شود ،حمایت محدوده 49 هزار تومان روی خط روند صعودی حمایت مهمتری است. از سوی دیگر مقاومت های 49 هزار و 600 تومان و همچنین 50 هزار و دویست تومان نیز پیش روی مسیر صعودی دلار قرار گرفته اند‌.
نوسان دلار در منطقه خاکستری/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته روند آرامی را سپری کرد. طبق بررسی‌های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته در محدوده 49 هزار و 700 تومان تا 49 هزار و 900 تومان به فروش رسید. 

برخی از تحلیلگران اقتصادی می‌گفتند  پس از حرکت ناموفق نرخ دلار به سمت سطوح قیمتی کانال 50 هزار تومانی، حال به‌نظر می‌رسد کانال 49 هزار تومانی محل توافق طرفین عرضه و تقاضای بازار بر سر قیمت دلار است. 

روز گذشته شایعه‌ای در بین معامله گران مطرح شد مبنی بر اینکه فرآیند تخصیص ارز سهمیه‌ای از روز‌های ابتدایی هفته جاری با مشکل مواجه شده است. این گزارش مدعی شد برخی صرافی‌های رسمی که تا پیش از این اقدام به فروش ارز توافقی می‌کردند ارائه ارز توافقی را متوقف کرده‌اند.‌

فعالان بازار می گفتند در شرایط کنونی در صورتی که خبر خاصی منتشر نشود محدوده 49 هزار و 200 تومان حمایت اول دلار است که در صورتی که شکسته شود حمایت محدوده 49 هزار تومان روی خط روند صعودی حمایت مهمتری است. از سوی دیگر، مقاومت های 49 هزار و 600 تومان و همچنین 50 هزار و 200 تومان نیز پیش روی مسیر صعودی دلار قرار گرفته اند‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید