گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

منتظر بیت کوین 12 هزار دلاری باشیم؟ /رشد 27 درصدی XDC

کدخبر: ۵۸۸۲۶۰
اقتصادنیوز: بیت کوین و اتریوم امروز نوسان زیادی نداشته اند. این دو ارز دیجیتال همچنان در حال افت با شیب بسیار کم هستند.
منتظر بیت کوین 12 هزار دلاری باشیم؟ /رشد 27 درصدی XDC

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین امروز با افت حدود نیم درصدی، در حدود نرخ 29150 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی، بیت کوین افت 3 درصدی دارد و در مقیاس ماهانه هم 4 درصد کاهش قیمت در آن مشاهده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 566 میلیارد دلار است.

از نظر تکنیکالی، حالا برخی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت پتانسیل خود برای رشد را از دست داده و ممکن است به نرخ های بسیار پایین تر از الان برسد.

حتی یکی از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال با نام کاپو، هدف 12 هزار دلاری برای بیت کوین مطرح کرده و نوشته که درصورت شکسته شدن قیمت 25000 دلار، قیمت می تواند تا هدف 12 هزار دلار کاهش داشته باشد. با این حال نباید فراموش کرد که معمولا در ارزهای دیجیتال، بعضا اهداف قیمتی عجیبی توسط تحلیلگران مطرح می شوند که اکثر این تحلیل ها اشتباه از آب درمی آیند.

اتریوم درجا زد

اتریوم امروز تغییر قیمت خاصی نداشته و در حدود نرخ 1850 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی افت 3 درصدی و در مقیاس ماهانه نیز افت 3 درصدی برای این آلت کوین اتفاق افتاده که نشان می دهد طی یک ماه گذشته، قیمت نوسانات بزرگی را تجربه نکرده است.

اتریوم با ارزش بازار 222 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته حدود 5 میلیارد دلار معامله شده است.

با پدیده جدید این روزها آشنا شوید

در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز XDC Network با رشد 27 درصدی بالاترین بازدهی را داشته است. این آلت کوین که با نماد XDC شناخته می شود، با رشدهای پی در پی اخیر خود توانسته وارد فهرست 50 ارز برتر بازار شود. XDC در مقیاس هفتگی 72 درصد و در مقیاس ماهانه 82 درصد بازدهی داشته است.

دومین آلت کوین پربازده امروز، میکر است که 5 درصد رشد کرده و از نظر درصد بازدهی، فاصله زیادی با XDC دارد. تتا نتورک و دوج کوین هم 3 درصد رشد کرده اند و مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی، گراف با افت 4 درصدی در صدر قرار دارد. آپتوس، اپتیمیسم و بیت کوین کش هم 3 درصد کاهش قیمت را ثبت کرده اند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

افت جزئی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز 4 دهم درصد افت کرده و عدد 1.17 تریلیون دلار را نشان می دهد. ارزش معاملات هم 5 درصد کم شده و به حدود 29 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 26 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید