گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز و طلای تهران؛

بازارتهران چشم‌انتظار گشایش بازارهای همسایه/ پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۸۳۶۳۰
اقتصادنیوز:در شرایط فعلی عده‌ای از معامله‌گران معتقدند با باز شدن بازارهای همسایه و با اخبار احتمال اینکه تقاضا به بازار بیاید وجود دارد، بازار ارز افزایشی می‌شود. در مقابل برخی دیگر باور دارند که بازار ساز به راحتی اجازه نوسان صعودی را نخواهد داد.
بازارتهران چشم‌انتظار گشایش بازارهای همسایه/ پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری با وجود تعطیلی بازار های همسایه شاهد نوسان صعودی قیمت دلار بود.هر برگ اسکناس آمریکایی در معاملات نقدی عصر روز شنبه در محدوده 49 هزار و 700 تومان به فروش رسید. 

پیش بینی قیمت دلار امروز 

به عقیده برخی از معامله گران کمرنگ شدن اخبارسیاسی مثبت  و سیگنال های منفی پیرامون مذاکرات برجام و... یکی از دلایل اصلی نوسان صعودی دلار در اولین روز هفته بود. 

در شرایط فعلی عده‌ای از معامله‌گران معتقدند با باز شدن بازارهای همسایه و با اخبار احتمال اینکه تقاضا به بازار بیاید وجود دارد، بازار ارز افزایشی می‌شود. در مقابل برخی دیگر باور دارند که بازار ساز به راحتی اجازه نوسان صعودی را نخواهد داد. 

فعالان بازار می گفتند با بازگشایی بازار های همسایه در روزهای آینده احتمال نوسانات صعودی در بازار ارز تهران هم محتمل خواهد بود.با این حال عده ای هم باور دارند تا زمانی که بازار های همسایه در تعطیلات به سر می برند احتمال صعود معنادار نرخ دلار در تهران کم است. 

به عقیده دسته ای از  معامله گران اگر قیمت دلار امروز یکشنبه 11 تیرماه به بالای مرز روانی 50 هزار تومان سرک بکشد؛مقاومت بعدی 50 هزار و 800 تومان خواهد بود؛ اما بازار برای نزول بیشتر حمایت مهم 48 هزار و 800 تومان را دارد.  قیمت دلار  بین دو سطح 48 هزار و 600 تا 48 هزار و 800 تومان حمایت مهمی ایجاد کرده که در روزهای گذشته هر وقت به آن رسیده واکنش داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید