بازگشت اتریوم به کانال 1900 دلار

سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ 27 هزار دلاری

کدخبر: ۵۷۷۹۸۸
اقتصادنیوز: بیت کوین که به صورت موقت وارد کانال 26 هزار دلار شده بود، خیلی سریع به کانال قبلی خود یعنی 27 هزار دلار بازگشت و هم اکنون در این رنج قیمتی معامله می شود.
سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ 27 هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بازار ارزهای دیجیتال جو نسبتا مثبتی دارد که البته نوسانات قیمت ها کوچک است. بیت کوین، بزرگ ترین ارز دیجیتال در حال حاضر با رشد حدود نیم درصدی در حدود 27200 دلار معامله می شود.

بیت کوین در مقیاس هفتگی حدود 2 درصد رشد داشته و در مقیاس ماهانه حدود 5 درصد افت کرده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته حدود 11 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 526 میلیارد دلار است.

روز گذشته آماری از اقتصاد آمریکا منتشر شد که پس از آن فشار فروش در طلای جهانی افزایش یافت. معمولا بیت کوین هم حرکات هماهنگی با طلا دارد و همزمان با آن، بالا و پایین می رود. به همین دلیل دیروز فشار فروش در بیت کوین افزوده شد و قیمت آن وارد کانال 26000 دلار شد. البته قیمت دوباره به کانال 27000 دلار بازگشت اما تا زمانی که روند قیمتی طلا نزولی باشد، از بیت کوین هم انتظار خاصی وجود ندارد.

بازگشت اتریوم به کانال 1900 دلار

اتریوم هم با رشد یک درصدی، دوباره به کانال 1900 دلار بازگشته است. در حال حاضر این آلت کوین با نرخ حدود 1910 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی رشد 4 درصدی را نمایش می دهد و در مقیاس ماهانه نیز حدودا 2 درصد رشد کرده است.

ارزش بازار اتریوم امروز عدد 229 میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات آن نیز طی شبانه روز گذشته کمتر از 5 میلیارد دلار بوده است.

جهش 11 درصدی ترون

جو کلی آلت کوین ها امروز مثبت است. اما تعدادی از آن ها هم منفی معامله می شوند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، منفی ترین نماد، گراف است که تنها 2 درصد کاهش قیمت داشته. کوانت و تون کوین هم حدود 1.5 درصد افت کرده اند و مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از یک درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت، ترون با رشد 11 درصدی بهترین وضعیت را دارد. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی بسیار کمتر از این داشته اند، به طوری که اپتیمیسم با رشد 3 درصدی در رده دوم پربازده ترین نمادهای امروز قرار دارد.

سندباکس، شیبا اینو و لایت کوین هم امروز 2 درصد رشد کرده اند و از نمادهای پربازده روز محسوب می شوند. سایر نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند.

ارزش معاملات کاهشی شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 3 دهم درصد رشد، به 1.15 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 16 درصد کم شده و به 25 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم حدود 23 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید